imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Magyarországi tömegközlekedés az Apple Mapsben

Budapest és vonzáskörzetével frissült az applikáció

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

20 millió dollárt szedett össze az Apple RED kampánya


Az Apple idén is elindította a (PRODUCT) RED kampányát, melynek keretében egy külön szekciót hozott létre az App Store-ban, illetve az online eladásból származó bevétel egy részét is adományokra szánták november 28. és december 1. között.

Tim Cook ki is küldött egy levelet az Apple dolgozóknak, melyben kifejezi örömét az idei RED kampány hatalmas sikere miatt. Tim Cook öröme nem alaptalan, ugyanis 20 millió dollár jött össze idén, amit az afrikai AIDS elleni harcra fordíthatnak. Tim Cook az alábbiakat írta kollégáinak:

Nagy örömmel jelenthetem be, hogy az összes beérkező adomány ebben a negyedévben meghaladta a 20 millió dollárt. Ez az eddigi legnagyobb összeg a RED kampány indulása óta. Ezzel a (PRODUCT) RED kampány már több mint 100 milliót gyűjtött. A pénz amit összegyűjtöttünk, életeket ment majd, és reményt hoz az embereknek akiknek szükségük van a segítségre. Erre mindannyian büszkék lehetünk.

A kampány során az Apple 25 fejlesztővel kötött partneri szerződést, hogy létrehozzanak egy számos alkalmazásból álló RED aloldalt az App Store-ban. Az alkalmazások mellett az Apple (RED) termékeket is árult az online boltjában és persze az Apple Store-okban, ezek mind olyan termékek amiknek az árából 10 százalékot a (PRODUCT) RED kampány támogatására különítenek el. Ilyenek a piros iPod nano, iPad Smart Coverek, iPhone bumperek, és a piros iPhone tokok. Ha ilyen (PRODUCT) RED terméket vásároltatok, azzal ti is hozzájárultatok az AIDS elleni harchoz.

RED_Apple
Mac akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!