imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

6 új iPhone reklám!


Nem vicceli el az iPhone 7 reklámozását az Apple, kapásból hat új videó érkezett, amik mind az iPhone 7 Plus kameraképességeit dicsérik. Folytatódik a One Night — Shot on iPhone 7 sorozat, és a Portré mód vicces hirdetései.

Az Apple olyan kreativitással tudja újra és újra felhasználni egyszer már elkészült reklámjait, hogy azt iskolában lehetne tanítani. Van ez a One Night kampány, aminek lényege, hogy az Apple úgy akarta bemutatni, hogy iPhone 7 Plus kamerája kedvezőtlen fényviszonyok között is megállja a helyét, hogy kizavart az utcára pár tehetséges fotóst a világ különböző pontjain, egyetlen iPhone-nal a kezükben.

Az így készült legjobb képek pedig 25 ország számos nagyvárosában, óriásplakátokon és egyéb reklámfelületeken hirdeti, hogy mit is tud az a f1.8 rekeszértékű 6 lencsetagból álló miniatűr objektív, amivel az új iPhone-t szerelték. Pár nappal a képek megjelenése után, az Apple egy egyperces videót is közzétett, One Night — Shot on iPhone 7 címen, amiben szintén a fotósok képei láthatóak, csak némi aláfestő zenével megfűszerezve.

Most tulajdonképpen ezt a videót vágták újra, igaz pár új képkockát is láthatunk. A szerkesztési elv jelen esetben az volt, hogy városok szerint tematizálják az egyenként 16 másodperces a videókat. A mostani szériával Johannesburg, New York, Sanghaj és Tokió éjszakai életébe pillanthatunk bele, de mivel összesen 6 kontinens 15 nagyvárosában jártak a One Night kampány fotósai, számíthatunk további helyszínekre is a jövőben.

Személyes kedvencem a shanghaji képsor, de a többi is igen látványosra sikerült. Már csak egyetlen kis semmiség rondít bele a dologba: véletlenül rossz helyen állítottam meg az egyik videót, és feltűnt egy apró részlet. Azt mindenki tudja, és nincs is vele gond, hogy a képeket utólag fényelik. Természetesen így volt ez a videóban használt képeknél is, ez nem von le semmit az iPhone kamerájának értékéből. Egy apró, halvány kis felirat viszont igencsak megkérdőjelezi nálam az egész kampány hitelességét:

Screen Shot 2017-02-21 at 6.08.57

Bizony. Ennek értelmében csak NÉHÁNY kép készült valóban iPhone 7 Plus-szal, a kampányhoz egyéb hardvert és appokat is felhasználtak. Na most ez elég tágan lehet értelmezni. A néhány nagyjából a 2-től a végtelenig terjedhet, az egyéb hardver is lehet a szelfibottól kezdve a többmilliós DSLR fényképezőgépig szinte minden, és a Photoshopot is jelölhetik „egyéb app” néven.

Szóval annyira azért nem tiszta az ügy, de bízzunk benne, hogy a látottak azért túlnyomórészt valóban egy iPhone 7 Plus-tól származnak. Mert azt már a Billboard címlap óta tudjuk, hogy egészen elképesztő teljesítményre képes a mindössze pár milliméteres objektív.

cover

És ha már itt tartunk, annak a cikknek a végén mutattunk két új Portrémód reklámot. Ezekből érkezett most két újabb. A lényeg ugyanaz: minden arckép sokkal vagányabb Portrémóddal, mint nélküle. A viccet mesélő nagypapából például időtlen anekdotázó lesz, a koszos sikátorból pedig különös kis mellékutca. Bámulatos.

Forrás: 9to5mac

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!