imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Szuper tablet, szuper áron

Már elérhető az új, 2018-as iPad!

Egyre gátlástalanabbnak tűnik a Google


A Google nemrég bejelentette, hogy reklámszűrőt kap a Chrome. Mielőtt mindenki elkezdene örömében tapsikolni, érdemes a mélyére nézni a a dolgoknak, hiszen a Google egy olyan cég, ami abból él, hogy a felhasználói adatait reklámcélból értékesíti. Az Independent szedte össze egy cikkben, hogy pontosan mit is jelent a Google reklámblokkolója. Már ez elején egy erős felütéssel kezdenek:

Hogy milyen reklámok lesznek blokkolva? Leginkább azok, amiket nem a Google értékesít.

A Google persze ezt nem így fogalmazza meg, hanem úgy, hogy a zavaró és idegesítő reklámokat szűrik majd. Vagyis egészen pontosan azokat, amik nem felelnek meg a Coalition for Better Ads szabványainak – a szervezetnek természetesen a Google is tagja. A lap szerint egyébként már az amerikai igazságügyi minisztérium és nézelődik az ügyben, hiszen ez a lépés eléggé szembemenne az antitröszt szabályokkal. (via The Loop)

Szezonvégi kiárusítás

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!