imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Elérhető az iOS 12!

Töltsd le és mondd el a véleményed!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Most már az ügyfélszolgálatosok is reagálhatnak az értékelésekre az App Store-ban


Az Apple hétfőn tette közzé, hogy elindítja új szolgáltatását, az iTunes Connectet. Az újdonság lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy ne csak az adminisztrátorok tudjanak válaszolni az App Store-ban kapott szöveges értékelésekre, hanem akár egy dedikált ügyfélszolgálatos csapat is. Lényegében arról van szó, hogy az adminisztrátori fiókokhoz lehet majd hozzárendelni Ügyfélszolgálatosokat, ami tulajdonképpen a Menedzser és Marketer titulus egybeolvasztása.

A válaszadási lehetőséget eredetileg márciusban tette elérhetővé az Apple a StoreKit részeként. A kiterjesztett szolgáltatás pedig azt teszi lehetővé, hogy a fejlesztők minden egyes megjegyzésre reagálhassanak, adott esetben segítséget is nyújthassanak a felhasználók számára. Az értékelésre adott reakciókról a felhasználók értesítést fognak kapni, így utólag akár meg is változtathatják az értékeléseiket.

(via Apple Insider)

Kifutó MacBook Pro modellek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!