imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Ajándékokkal kedveskedik az Apple az iPhone 6 fotósoknak


Az okostelefonok kézzelfoghatóvá és mindennapivá tették a jó minőségű és gyors fotózást. Természetesen egyetlen telefon sem helyettesít egy tükörreflexes (DSLR) fényképezőgépet, de érdemes végiggondolni, hogy milyen fényképet készített tíz évvel ezelőtt egy telefon, s milyet készít ma. Nem véletlenül indította el márciusban az Apple a „Shot on iPhone” kampányt. Ennek az utógondozása történik most.

Amikor megjelent az iPhone 6s, nagy elvárásokat támaszottak a kamerájával szemben, és ha megkérdeztek egy átlagos felhasználót, akkor az árcímke és a dizájn mellett rögtön a megapixelek után fog érdeklődni, ha telefonválasztásra kerül a sor. Holott azok még nem jelentenek semmit, s ahogy Handrás jól megfogalmazta: „mindig az a legjobb kamera, ami éppen nálad van” – és a telefonunk általában mindig nálunk van. Egyöntetű a vélemény, hogy az iPhone 6 kamerája nagyobb minőségi ugrást jelentett az iPhone 5s-hez képest, mint amit az iPhone 6s hozott a 6-hoz képest, bár az Androidos közönséget sikerült megviccelni egy anonim teszttel.

Nem véletlenül fektett nagy hangsúlyt arra az Apple, hogy milyen jó képeket tud csinálni az iPhone 6, a hozzá szervezett „Shot on iPhone” kampánnyal pedig díjat is nyertek a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. Kétségtelen, hogy elég jó kis galéria jött össze.

Az Apple most megjutalmazta azokat a fotósokat, akik fényképeikkel és videóikkal sikeressé tették a kampányt. „A Galéria” és a „A Fotók” címmel két fehér fotóalbumot és egy pár fehér kesztyűt postáztak nekik, amiben a munkáiknak a válogatása található. Az ír Brendan Ó Sé, aki szintén részt vett a projektben, így fogalmazta meg az ezzel kapcsolatos benyomásait, amikor egyszer csak ott volt a csomag az ajtaja előtt:

Az egész a semmiből érkezett. Persze rögtön keresni kezdtem a saját fotóimat, de amikor megláttam a többiekét, akikkel a kampány során lettünk barátok, csak hozzáadott az izgalomhoz és a meglepetéshez.

shot on iphone gallery

A „Shot on iPhone” kampányban 162 felhasználó vett részt, és 25 ország 73 városából érkeztek az anyagok, amiben profik és amatőrök egyaránt részt vettek, a tudtuk nélkül, mert az Apple ügynökségeken keresztül vette meg a képeiket.

Források: 9to5 Mac, Apple Insider, Cult of Mac

Beoplay A2 Active akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!