imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Az Apple Watch a legnépszerűbb okosóra


Bár az Apple továbbra sem közöl hivatalos számokat azzal kapcsolatban, hogy mennyi Apple Watch-ot értékesít, a Fortune felmérte, hogyan áll a piacon az Apple okosórája.

A Fortune szerint, az Apple Watch a legnépszerűbb okosóra a piacon. Nem is kis fölénnyel vezet az Apple órája, egész pontosan 80 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak. Hangsúlyozzuk, ez csak az okosóra piacra vonatkozik. A Fortune további érdekes statisztikákat is közzétett, melyeket egy most zajló konferenciáról szereztek meg.

  • A 80 százalékos piaci részesedés mellett, az Asymco elemzői, 21 millió Apple Watch értékesítését várják az első egy évben, vagyis jövő áprilisig.
  • A Creative Strategies 100 millió darab Apple Watch eladására számít 2017-re, vagyis egyértelműen gyorsuló eladásokat várnak.
  • Érdekes szám – bár erre lehetett is számítani – hogy a vásárlók 30 százaléka még sosem viselt semmilyen órát a csuklóján az Apple Watch előtt.
  • Az is kiderült, hogy míg az iPhone-jukat átlagosan 38 másodpercig nyomkodják a tulajdonosaik, az Apple órájukat mindössze 6,9 másodpercig használják. Persze ez nem meglepő, hiszen az Apple Watch-on nincs böngésző, és az alkalmazások is sokkal korlátozottabban használhatók mint a telefonokon.
  • A tulajdonosok 85 százaléka azt mondta, hogy az Apple Watch nagyban hozzájárul az egészségük megőrzéséhez. Személy szerint én is ebbe a csoportba tartozom, a blogomon elég sokat írtam is már ezzel kapcsolatban. Itt lehet olvasni, mennyi motivációt ad az Apple kütyüje.
  • Az Apple Watch használók 27 százaléka számolt be súlycsökkenésről. Ez is pipa, jómagam is rengeteg zsírt égettem el az utóbbi hónapokban.
  • 82 százalék válaszolt igennel arra a kérdésre, hogy venne-e ajándékba Apple Watch-ot.
  • Végül de nem utolsó sorban íme a legérdekesebb statisztika: az Apple Watch tulajok 46 százaléka bevallotta, hogy esetenként az orrukat is használják beviteli eszközként az órájuk kijelzőjén. Bevallom én is tettem már ilyet. :)

Bár szinte kizárólag pozitív statisztikák érkeznek az Apple Watch-ról, még mindig nem lehet pontosan megjósolni, hogy a következő évek során menyire lesz sikeres, és hova fejlődik majd az Apple okosórája. Ne felejtsük el, hogy az Apple Watch, még egy éve sincs a piacon. Elég csak visszagondolni az iPhone első évére, nem sokan gondolták akkoriban, hogy mekkora sikereket ér majd el az Apple telefonja. Ha lenne egy időgépünk, szívesen előreugranánk 7 évet az időben, hogy lássuk mire képes az Apple Watch hetedik generációja. Persze ezt nem tehetjük meg, de legalább a második generáció megjelenéséig elvileg nem kell már túl sokat aludnunk.

Beoplay E8
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!