imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

WWDC17

Itt találsz mindent, amit a WWDC-n bemutattak

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Varázslatos asztalok segítenek az Apple Watch eladásában


Arról már írtunk, hogy 3 új boltot nyit az Apple, ahol csak és kizárólag az Apple Watch eladásával fognak foglalkozni, de most csavartak még egyet az egész történeten. Külön „utazásokat” találtak ki, amely segít a bizonytalan vásárlóknak a megfelelő modell kiválasztásában. Persze minden ember más szempontok szerint választaná ki magának, melyik Apple Watch-ot is venné meg, éppen ezért több eltérő állomásszámú utazásnak lehetünk részesei.

Mostanában elég nagy figyelmet szenteltek az emberek a különleges Edition óráknak és annak a sok szolgáltatásnak, amit a vásárlás előtt nyújt nekünk az Apple, ha Edition modellt tervezünk venni. Most már teljesen biztosak lehetünk abban is, hogy a Sport és normál Watch modellek kedvelői is élvezhetik a különleges bánásmódot. A tervek szerint több különböző állomás lesz az utazás során, melyek között szerepel néhány bemutató videó, „varázslatos” kirakat, külön asztal, ahol a kirakati darabokat próbálhatjuk fel és játszhatunk azokkal, egy külön pult a kiegészítőknek, és végül egy állomás ahol véglegesíthetjük a vásárlást.

Miután foglaltunk egy időpontot az Apple Online Áruházában, már semmi nem állhat közénk és az óra közé. Ilyenkor, ha a megadott időpontban megjelenünk, egy Apple Store dolgozó fogad minket, aki végigvezet minden állomáson és segít kiválasztani azt a modellt, ami legjobban passzol hozzánk. Az ott dolgozó személyzet minden Apple Watch-csal kapcsolatos kérdésre fel lesz készülve, még arra is, hogy mivel és hogyan érdemes viselni az új terméket, hogy az a stílusunkhoz tökéletesen passzoljon. Természetesen lehetőség van időpont nélkül is megjelenni, de így sajnos előfordulhat, hogy komoly várakozási időnek tesszük ki magunkat, míg fel nem szabadul egy dolgozó. Persze, ez nem azt jelenti, hogy órákon át kell várni, hanem várólistára kerülünk, és sms-ben értesítenek bennünket, ha szabaddá válik az egyik alkalmazott, és fogadni tud minket. Ezalatt az idő alatt teljes lelki nyugalommal shoppingolhatunk máshol, vagy elfogyaszthatunk valahol egy kávét.

watch11

Amennyiben elkezdjük az utazást – ahogy az Apple hívja – , először egy kijelzős asztalhoz kerülünk. A kijelzőn megjelenő modellek közül kiválaszthatjuk azokat, amelyek egyáltalán érdekelnek minket. Ezek után egy ismétlődő demóvideót láthatunk az órákról, amely bemutatja a legfontosabb funkciókat: ez az Apple által csak “varázslatos kijelzőnek” nevezett állomás.

watch2

A demók megtekintése után két Apple Watch modellt kiválasztva mehetünk a következő állomásra, ahol felpróbálhatjuk az órákat. Itt fiókonként maximum 18 Apple Watch van tárolva. Ezek a fiókok biztonsági kérdések miatt RTFI szenzorral vannak védve, melyeket csak Apple Store dolgozók nyithatnak ki. A vásárló itt felpróbálja a csuklójára, megnézheti a tükörben, miként néz ki valójában az óra, ha viselik. A folyamat végén az óra visszakerül a pultba, ahol ismét töltőre kerül, hogy bármikor újra rendelkezésre álljon. Az üzlet méretétől függően 4, 6 vagy 10 ilyen állomás lesz egy boltban.

watch4

Néhány üzletben sajnos nem lesz elég hely mindkét állomásnak, de a sok demó videó segít eldönteni, mi is felel meg nekünk igazán. Aki nem tud várni, annak ajánljuk, hogy nézze meg otthon virtuálisan, hogy áll neki az óra.

Miután kiválasztottuk a megfelelő modellt, kiegészítőket is vásárolhatunk hozzá: például új szíjakat, Bluetoothos fejhallgatót, vagy töltőket, de akár még más gyártótól származó kiegészítőket is, melyek mostanában kezdenek megjelenni. A vásárlásunk mellé persze köthetünk Apple Care+ biztosítást is. Az Apple Care+-t elképzelhetően kiterjesztik egy olyan biztosításra is, mely az egyszerre vásárolt iPhone és Apple Watch esetében jobban megéri majd az árát.

Persze aki nagyon céltudatos vásárló és már otthon eldönti, mit is szeretne venni, milyen színben, mekkora méretben, annak csak az utolsó lépést kell végig csinálni. Ugyanakkor érdemes erre a választásra kis időt áldozni, ugyanis ez a döntés fontos lehet, hiszen jobb, ha nem utólag jövünk rá, hogy rosszul választottunk.

Forrás és képek: 9to5Mac

Aktuális akciók
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!