imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Az appokra helyezi a hangsúlyt az új iPhone 6-reklám


Nemrég az Apple két, a korábbiaktól eltérő stílusú iPhone 6-reklámot mutatott be, illetve töltött fel a YouTube-ra. A fő üzenetük az, hogy ha egy telefon nem egy iPhone, akkor az nem egy iPhone – vagyis az Apple hagyományos erősségeit, például a hardver és a szoftver kapcsolatát, illetve a vásárlói elégedettséget emelték ki.

Úgy tűnik, egész sorozat készülhet az újfajta reklámokból, ugyanis a hétvége folyamán egy újabb félperces videó került fel az Apple YouTube-csatornájára, melynek címe „Amazing Apps” („Lenyűgöző alkalmazások”). Itt az App Store előnyeire hívják fel a figyelmet, valamint kiemelik, hogy az iOS-re rengeteg szoftver érhető el:

Ez egy iPhone, ami valami lenyűgözővel érkezik. Az App Store-ral, melyben több mint másfél millió érhető el a legjobb alkalmazásokból. Több mint másfél millió kézzel válogatott, bámulatba ejtő, vagy egyszerűen csak meglepő, ki-gondolta-volna-hogy-egy-telefon-képes-ilyesmire app. Ha valami nem egy iPhone, az nem egy iPhone.

A videóban az új módi szerint fölülről láthatunk sok-sok iPhone-t, melyeknek a kijelzőjén tényleg minőségi alkalmazásokat nézegethetünk. Noha előfordul néhány hatékonyságnövelő, vagy éppen oktatóapp, a hangsúly elsősorban a játékokon van (legalábbis nekem úgy tűnt, mintha abból láthatnánk a legtöbbet), ez alapján nagyjából belőhetjük a célközönséget.

Érdekes megfigyelni, hogy míg a legújabb Apple Watch-reklámokkal az utóbbi időben megszokott stílust képviselik – vagyis a termék viszonylag keveset szerepel a képernyőn, sokkal inkább az azt használó embereken van a hangsúly –, az új iPhone-reklámokban gyakorlatilag nem is láthatunk mást, csak a terméket.

Forrás: MacStories. Borítókép: Apple.

Akár 100 000 Ft kedvezmény
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!