imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Az iPad Pro „NAGYszerű Univerzuma”


Szerdán 0:01 perckor Magyarországon is előrendelhetővé válik az iPad Pro, az Apple pedig profi abban, hogy hogyan tegye kívánatossá termékeit. A reklámok azonban jóval többet árulnak el arról, hogy mondjuk az adott eszköz szexi, és szükséged van rá. Nézzük meg, hogy hova pozicionálja az iPad Prót a legújabb, 30 másodperces szpot.

Minden fejtegetést megelőzve azonban nézzétek meg a videót, ami az „Nagyszerű nagy univerzum” címet kapta, és nagyrészt az űrben, pontosabban a Naprendszerben, még pontosabban a Tejútrendszerben játszódik.

Nem volt ez másképp szeptemberben sem, amikor a keynote-on leleplezték az iPad Prót. Egy apróbb fun fact-et megosztanánk veletek: a kezdetektől fogva olyan fotókkal promózták az új iPadet, amin a Jupiter szerepelt, mint amolyan képernyővédő. Nagyjából így:

iPad-Pro-megerkezett-cover

A Jupiter a Naptól számított ötödik bolygó, messze a legnagyobb a Naprendszerben, tömege két és félszerese az összes többi bolygónak együttvéve. Ehhez képest azt az irányelvet kaptuk, hogy csak olyan képeket használhatunk, ahol a Neptunusz szerepel az iPad Prón. Ami a legkülső bolygó a Naprendszerben (szegény Plutót most hagyjuk, aki most épp törpebolygó). Most, hogy megvan az előrendelés dátuma, holnaptól minden banneren újra a jó öreg Jupiter fog rátok mosolyogni. Próbáltuk értelmezni, hogy vajon miért lehet ez? Egyre jobban haladunk befele a Nap felé, vagy a dátum közeledtével most már súlya lesz az előrendelésnek? A kérdést jótékony Androméda-köd lengi be. A videó végén pedig azt láthatjuk, ahogy a kutató hölgy a Sky Guide és Procreate appokkal dolgozik.

Az univerzum tematika egy jól felépített mondanivaló, Phil Schiller és Tim Cook is arról beszéltek, hogy az iPad Pro a lehetőségek új tárházat nyitja meg, miközben önmagában is megáll, célja pedig a PC-k nyugdíjazása. A reklám alatt az Alabama Shakes Sound & Color című száma szól, aminek mellesleg a hivatalos klipje is egy űrállomáson/űrhajón játszódik. És bár ez a rövid reklám igyekszik bemutatni azt a pár tulajdonságot, ami az új táblagép erőssége (osztott képernyős multitasking, Retina kijelző, Apple Pencil – utóbbi amúgy csak az iPad Próval kompatibilis), szerintünk fogunk még látni ennél izgalmasabb és jobban eltalált videókat is.

Forrás: AppAdvice

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!