imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Az iPhone és az Apple Watch a menő a tiniknél USA-ban


Tovább nő az Egyesült Államokban azoknak a fiataloknak a száma, akik iPhone-t és Apple Watch-ot használnak, vagy vennének.

Egészen elképesztő számok láttak napvilágot a Piper Jaffray elemzőjének Gene Munster elemzéséből (legalábbis hazai szemmel nézve). Bár eddig is kimagaslóan népszerű volt az államokban élő fiatalok körében az iPhone, mostanra még többen választják az Apple készülékét.

teeniphoneownership-800x421

Míg 2015-ben a fiatalok 67 százaléka használt iPhone-t, 2016-ra már 69 százalékra emelkedett ez a szám. Vagyis kis kerekítéssel, tízből hét tini iPhone-t használ. Még érdekesebb az tény, hogy nagy részük nem is tervez más gyártótól vásárolni készüléket, a megkérdezettek 75 százaléka mondta azt, hogy a jövőben iPhone-t szeretne használni, ez pedig nagyon jó hír az Apple számára.

teendeviceownership-800x562

Az okosórák már nem ennyire népszerűek, de itt is vezet az Apple. Mindössze a fiatalok 12 százaléka visel valamilyen okosórát, viszont aki hord valamilyen eszközt a csuklóján, az 71 százalékban az Apple Watch mellett tette le a voksát. Míg a tinik 75 százaléka tervez iPhone-t vásárolni, addig mindössze 10 százalékuk mondta azt, hogy okosórát is szeretne hordani a csuklóján. Tavaly csak 8 százalék válaszolt igennel a tervezel-e venni okosórát kérdésre, tehát itt is nőtt 2 százalékot azok aránya, akik hordanának valamilyen okosórát.

Arra számítunk, hogy az Apple Watch továbbra is megtartja a piaci részesedését, és nem várunk jelentős változást az értékesítések alakulásában. Továbbra is úgy gondoljuk, hogy 2017-ben ugranak majd meg jelentősen az Apple Watch eladásai.

Ha a hordható kiegészítők teljes piacát nézzük, akkor láthatjuk, hogy továbbra is a Fitbit vezet 72 százalékkal, második a Nike 12 százalékkal, harmadik pedig az Apple Watch 6 százalékos részesedéssel. Ne felejtsük el, hogy a Fitbit és a Nike az Apple Watch árának a töredékébe kerülnek csak, ezt figyelembe véve igen szép helyezés a harmadik hely. Érdekes, hogy a Samsung például elvesztette a tavalyi 1 százalékos részesedését is, a Microsofttal kézen fogva kullognak a nyolcadik illetve a kilencedik helyezésükkel.

applewatchwearables-800x306

Tablet fronton nem meglepetés, hogy egyre kevesebben érdeklődnek az iPad után, világszinten látható ez a trend, a teljes tablet piac zsugorodik. 2015-ben még a tinik 61 százaléka birtokolt valamilyen táblagépet, mostanra ez az arány 59 százalékra csökkent, ráadásul mindössze 13 százalék tervez vásárolni valamilyen tabletet, azok közül akinek eddig még nem volt ilyen eszköze.

Akár 100 000 Ft kedvezmény
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!