imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Az új iPad Pro reklám szerint egy életre elfelejthetjük a nyomtatókat


Az Apple folytatja a Twitteren zajló hódító útját: a @ROSESplease nevű felhasználó tweetjére reagáltak egy 15 másodperces reklám keretében. Többé nem kell a hölgynek versenyeznie az idővel, a kollégákkal meg pláne nem.

Sokaknak ismerős lehet az érzés, amikor egy irodai munkahelyen elég gyakorta előfordul: kapunk egy dokumentumot e-mailben, amit aláírva kell visszaküldeni. Nos, egy PC-s környezetben, hacsak nem áll a dolgozók rendelkezésére semmilyen külső program, amivel meggyorsíthatják a folyamatot, akkor bizony oldalanként ki kell nyomtatni a doksikat, aláírni, majd beszkennelni és visszaküldeni. Hogy úgy fogalmazzak, ez “nem túlságosan 2017”. Pazarló, időpocsékoló és teljesen felesleges cselekvések sorozata.

Az Apple természetesen egy videó formájában reagált a felmerülő problémára, hogy @ROSESplease nevű Twitter-felhasználónak ne kelljen többé elgáncsolnia senkit ahhoz, hogy ő érjen elsőként a nyomtatóhoz és titokban tarthassa, hogy esetlegesen új munkahelyek felé kacsingat.

Amikor személyes dokumentumokat nyomtatsz a munkahelyeden és rohannod kell a nyomtatóhoz, hogy mindenki másnál előbb érjél oda.

Egyszerűbb a megoldás, mint ahogy azt az átlag ember gondolná: nincs szükség nyomtatásra, pár pillanat alatt aláírhatjuk a szükséges papírokat egy iPad Pro és egy Apple Pencil segítségével. Az már csak hab a tortán, hogy Macen ez ugyanilyen egyszerűen működik, a FaceTime kamera segítségével beszkennelhetjük az aláírásunkat, majd a Megtekintőben villámgyorsan rátehetjük az adott dokumentumra.

A hírek szerint egyébként vészesen közeleg az új iPad Prók bemutatása, a tech sajtó egyértelműen egy 10,5”-os modellt vár a cupertinóiaktól, méghozzá home gomb nélkül – meglátjuk, hogy ebből mi valósul meg. Éppen ezért ezek a rövid, jópofa reklámok valószínűleg nem azt a célt próbálják elérni, hogy felhasználók milliói zarándokoljanak el a legközelebbi Apple Store-ba iPadek után kutatva, hanem hogy általánosan javítsanak az iPad imidzsén, és azt sugallják: iPad Pro = az új számítógéped. Ez persze sok esetben nem igaz, de a bemutatott szituációk teljesen életszerűek, ahol valóban képes kiváltan a notebookok szerepét.

A korábbi reklámok:

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!