imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Szuper tablet, szuper áron

Már elérhető az új, 2018-as iPad!

Beszólósra vette a formát legújabb reklámjaiban az Apple


Néha-néha a tökéletesre simított politikai korrektség máza alól fel szokott törni az Apple-ból a hétpróbás zsivány. Ilyenkor olyan lendülettel tudnak beleszállni a konkurenciába, hogy csoda, hogy nem szédül bele Tim Cook. Új reklámok!

Persze azért még mindig nem tartunk ott, mint amikor a hősidőkben hosszú-hosszú beef videókkal rukkoltak elő, de az irány azért ismerős. Az Apple az éjszaka folyamán két új reklámmal lepte meg a YouTube népét, amelyek mindegyikében azon van a hangsúly, hogy

más gyártók telefonjain milyen rossz az élet, bezzeg az iPhone-on csupa nevetés, kacagás…

A műfaj ismerős lehet, emlékeim szerint még a konkurencia is előszeretettel használta egy időben és persze csak kisebb odamondásokról szó, nem nagy keménykedésekről. Ráadásul a rivális fél soha nincs megnevezve, ábrázolva, szóval tényleg egészen finomra sikerült a hangvétel – legalábbis azon felül, hogy lényegében negatív marketingkampányról van szó.

A most megjelent két jelenet az Apple „Life’s easier on iPhone“ sorozatát erősíti tehát, amelyben a vállalat igyekszik váltásra biztatni az Androidos kollégákat azáltal, hogy meggyőzi őket, mennyire rossz most nekik.

Mindkét videó 16 másodperc hosszú, és érdekes módon már a múlt héten találkozhattunk velük az Apple regionális YouTube csatornáinak némelyikén, például a mexikóin. Őszintén szólva lövésünk sincs, miért ezt az eljárást alkalmazza az Apple mostanában – az első, tényleg kreatív iPad 2018 reklámok is csak a török csatornán jelentek meg például.

Az első, App Store című alkotásban a világ sötét oldalát ábrázolni hivatott bal oldalon egy polcon sorakoznak az alkalmazások dobozai. Amikor szerencsétlen felhasználó hozzájuk ér, azok színes robbanásban törnek ki – gondolom ezzel ábrázolva, hogy vírusos/nem megbízható/használhatatlan. Ezzel szemben az App Store kurátorok által szerkesztett kínálata és a szigorú irányelvek a jobb oldalon biztonságosabb az élet.

A második felvételen szintén kétoldalas felosztásban két nő látható egy-egy képkeretben pózolva. Indul a fotózás, és míg az iPhone-os hölgyről sorra készülnek a szebbnél szebb képek, addig a „te telefonod“ kamerája lehoz az életről. Megoldás? Ki kell túrni a másikat a helyéről és tolni pár fotót instára. Mesés.

Természetesen mindkét videó alatt a leírásban megtalálható a link az Apple – direkt a Droidosok toborzására létrehozott -, Switch nevezetű aloldalára. Egyébként iPhone-osként is érdemes vetni rá egy pillantást, csak hogy a nehéz napokon tudd, miért is nagyon jó neked éppen.

Hé Droidosok, ha ezt olvassátok: vegyetek iPhone-t innen! Köszi.

Erre vártál!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!