Beyoncé Apple Watch

Beyoncé is aranyszíjas Apple Watch-ot visel

#HÍREK
2015. 04. 21.
Múlt héten tűntek fel képek az Instagramon, melyek azt tanúsítják, hogy Karl Lagerfeld arany Link Bracelet szíjas Apple Watch-ot visel. Nos, úgy tűnik, mégsem annyira egyedi a divattervező órája, ugyanis Beyoncé csuklóján is kiszúrták a kereskedelmi forgalomban nem kapható teljesen arany Apple Watch Edition modellt.

Beyoncé a Coachella fesztiválon járt, és erről tett ki képeket a weboldalára, többek között a borítóképünként szolgáló darabot is. Ezen jól látható az arany Link Braceletes Apple Watch Edition, hogy mekkora méret, jó kérdés, első ránézésre én a 42 mm-es modellre tippelnék, bár viszonylag kicsinek tűnik a csuklóján, ezért lehet, hogy az Apple a 38 mm-es változathoz is készített aranyszíjat. A képek alapján keményen öregedő David Guettával is pózolt egyet, itt is kivillan a sötétből az Apple Watch:


Omg !!!! Thank you so much to @beyonce and @nickiminaj for coming to see me on stage @Coachella !!!!! I Love you both!

A photo posted by David Guetta (@davidguetta) on


Beyoncé kapcsolata egyébként meglehetősen jó az Apple-lel, volt már például különleges album, ami az Apple online zeneboltjában debütált, és nem mellesleg a legsikeresebb ilyen rajtot produkálta az iTunes történetében, mindössze három nap alatt 828 773 vásárlást generálva. Ezen kívül egyéb promóciókban is szerepelt a Grammy-díjas amerikai énekesnő.

Ami az egyedi, vagy legalábbis kereskedelmi forgalomban még nem kapható Apple Watch szíjakat illeti, láthattunk pár különböző színű fluoroelasztomer sportszíjat a milánói Salone Del Mobile konferencián is, ezeket maga Jony Ive hozta magával a dizájnkiállításra. Will Carling csuklóján is feltűnt egy (kifordított) piros szíjas változat, Sam Smith óráján pedig talán zöld van, bár a fotó minőségéből ezt nehéz megmondani.

A Verge egyik szerkesztőjének, Chris Zieglernek van egy különleges elmélete: szerinte igazából megvásárolható például a színarany Link Bracelet szíj is, de csak az Apple leggazdagabb ügyfeleinek, így növelve tovább az exkluzivitását a valószínűleg elképesztően durva árcédula mellett – ezért nem szerepel semmilyen reklámban vagy promóciós anyagban. A földhöz ragadtabb elmélet szerint ezeket kifejezetten hírességeknek készíti az Apple, és valószínűleg nem kell értük túl sokat fizetniük – ha egyáltalán kell valamit. Ez utóbbira szavazunk mi is. A celebekkel való reklámozás eddig egyébként teljesen idegen volt az Apple-től ilyen szinten, de úgy tűnik, az utóbbi időben nagyot fordult a cég marketingstratégiája, ugyanis gőzerővel nyomják az ilyen megjelenéseket.

És hogy tényleg menő-e az Apple Watch? A kérdés eddig jogos volt, két napja azonban a Burberry Los Angeles-i divatbemutatóján feltűnt a divatvilág egyik legbefolyásosabb személyisége, az amerikai Vogue főszerkesztője, Anna Wintour. És mi volt a csuklóján? Naná, hogy egy Apple Watch Edition (első ránézésre), bár ő fehér sportszíjjal hordja:


Anna Wintour shares a moment with James and Julia Corden front row at the #Burberry event in #LosAngeles

A photo posted by Burberry (@burberry) on

Úgyhogy az Apple Watch igenis divatos. Vagy csak elképesztő mennyiségű pénzt öl az Apple a marketingbe. Női olvasóinknak bónuszkép Anna Wintourről, a Beckham-családról és az Apple Watch-ról:

Kép forrása: 9to5Mac
Kép forrása: 9to5Mac

Forrás: 9to5Mac. Borítókép: Beyoncé.
A tippért köszönet Sándornak!