imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ki tudja váltani a laptopot az iPad Pro?

Az iPad Pro sok szempontból szuper, de kiváltja a laptopot?

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Bono kifakadt az Apple-re


Az U2 mellett a (RED) alapítványról is ismert Bono kapta meg az első Cannes LionHeart díjat az AIDS elleni küzdelemben folytatott munkájáért. Az esemény kapcsán egy interjú is készült vele és az Apple dizájnért felelős alelnökével, Jony Ive-val. Ennek során illette keresetlen szavakkal Bono az Apple-t.

Először csak sztorizgatott arról az időről, amikor még Steve Jobs-ot próbálta meggyőzni arról, hogy szálljanak be a (RED) alapítvány támogatásába. Steve természetesen üdvözölte az ötletet, egyvalami azonban nagyon nem tetszett neki: semmiképp nem akarta elhelyezni a (RED)-logót a termékeken és az Apple Store-okban. Bono már majdnem azt mondta, hogy Jobs „dugja fel a seggébe” a telefont, de végül aludtak rá egyet, és megegyezés született: a termékeken kis méretben rajta lesz a logó, de a Store-okban nem fog megjelenni. A teljes interjút még nem tették közzé videó formájában, azonban kikerült még egy érdekes részlet, amikor is Bono a következőket mondta:

Azért is nagyon fontos, hogy itt van Jony Ive a színpadon, mert az Apple kibaszottul idegesítően hallgat arról a tényről, hogy már 75 millió dollárt gyűjtöttek az alapítvány számára. Senki nem tud róla!

Bono a cannes-i eseményen. Kép: USA Today.
Bono a cannes-i eseményen. Kép: USA Today.

Ezután felállt, és elővett egy iPadet, amin egy (PRODUCT) RED Smart Cover volt. Levette a tokot az iPadről, hogy megmutassa, csak egy kicsi (RED)-logó van a Smart Cover belső oldalán, ami szinte sosem látszik, ha használatban van a kiegészítő, hiszen a táblagép mindig takarja. Majd Jony Ive-hoz fordulva folytatta:

Hol van a (RED)-branding? Senki sem látja. Ez a letisztultság ámokfutása. Ez az  Apple módszere. Olyanok, mint egy vallási szekta.

Jony Ive nem nagyon akart igazat adni Bonónak, csak annyit mondott, hogy már 2006 óta árulják a (PRODUCT) RED termékeket, most már több mint féltucat van belőle, és mindig is kiemelt szerep jutott nekik az Apple részéről. Bono sztorija Steve-ről az alábbi videó elején található meg, de kíváncsian várjuk, kiadják-e a teljes interjút.

https://www.youtube.com/watch?v=9970hvUOcto

Forrás: 9to5Mac, borítókép: Business Insider.

Akár 100 000 Ft kedvezmény
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!