imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Bugokkal teli Windows 10 reklámok


A Microsoft négy új reklámot mutatott be ma, és bevalljuk őszintén majdnem lefordultunk a székeinkről az iMagazin szerkesztőségében miután megnéztük őket.

Az alábbi Microsoft reklámokban két “bogaras csaj” mondja el, hogy miért jobb a Windows PC mint a Mac. Először nézzétek meg gyorsan a kisfilmeket, aztán elmondjuk miért tartjuk nagyon viccesnek őket.

Az első és második reklámban arról beszélnek, hogy a gyerekek sokat tanulhatnak a bogarakról. Közben rajzolnak a képernyőre, és rávilágítanak, hogy a Mac-ben nincsen érintőképernyő.

A harmadik videóban a Cortana személyi asszisztensről és a keresésről beszélnek, itt is megtudjuk a csajoktól, hogy még a legújabb Macekben sincs ilyen funkció.

A negyedik videóban arcfelismeréssel jelentkeznek be, és természetesen itt is elmondják a bogaras lányok, hogy a Mac nem tud ilyet. Azt azért odaírták, hogy csak bizonyos eszközökön működik ez a funkció Windowson is.

Miután megnéztük a reklámokat, a kollégákkal elkezdtük kielemezni a videókat, de hamar nevetésbe fulladt a dolog.

Mind a négy reklám címe egyforma: “The Bug Chicks” azaz “Bogaras csajok”. Elkezdtünk gondolkozni rajta, hogy vajon mennyire jó ötlet pont a “Bug” szóval illetve ténylegesen bogarakkal reklámozni egy operációs rendszert, jelen esetben a Windows 10-et. Angolul ugyebár a szoftverek hibáit hívjuk bugoknak, ami elég ironikussá teszi az egész kampányt.

A kisfilmekben látható rovarok, hernyók, pókok mindenképp érdekessé teszik a reklámokat, de valljuk be, a legtöbb emberből ezek az állatok undort váltanak ki, ennek megfelelően nem igazán értjük, hogy a Microsoft marketing csapatának, hogyan jött az ötlet, hogy ilyen állatokkal készítsék el a reklámokat. Hacsak nem az volt a cél, hogy beszéljenek róluk az emberek. Ebben az esetben ez sikerült, hiszen most mi is írunk róluk.

A videók elején figyelmesek lettünk egy kis feliratra: “Real People paid for real opinion” vagyis

Igazi emberek, igazi véleményekért fizetve.

Azért ez így elég erős, pedig már majdnem elhittük. De az legalább biztos, hogy a bal oldalon ülő lánynak Macje van.

nagyonhelyes2

Végül akkor estünk le a székről a nevetéstől, mikor véletlenül pont akkor állítottuk meg az egyik reklámot, amin a csíkos hernyó látszódik, felette a “Just like you”, vagyis “Akárcsak te” szöveggel. Ezzel képkockával végül el is készült a borítóképünk.

JBL Pulse 3
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!