imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ki tudja váltani a laptopot az iPad Pro?

Az iPad Pro sok szempontból szuper, de kiváltja a laptopot?

Ez a cikk legalább 1 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Emmy-díjat nyert az egyik iPhone 5s reklám


Az utóbbi időben viszonylag sok kritika érte az Apple új stílusú reklámkampányait, a szakmának azonban úgy tűnik, tetszenek a mostani filmek. A 2013-as karácsonyi iPhone 5s reklám, mely a „Misunderstood” („Félreértve”) címet viseli, ugyanis kreatív Emmy-díjat kapott a legjobb tévéreklám kategóriában.

Aki esetleg annak idején lemaradt volna a reklámról: egy tinédzser fiút láthatunk, aki a családi karácsonyozás alatt végig az iPhone-ját nyomogatja. Először azt hihetnénk, hogy játszik, facebookozik, ilyesmi, de a végén kiderül, hogy egész idő alatt egy filmet forgatott a családnak az ünnepről:

A kreatív Emmy-díjakat olyan cégek vagy személyek kapják, akik legtöbbször a színfalak mögött ténykednek a televíziózásban, az idei díjazottak az Emmy holnapján tűntek fel. Ezt a hirdetést is egyébként a TBWA készítette az Apple számára. A cég később kiadta a teljes „családi filmet” amit a reklám végén láthatunk AirPlay-en megosztva egy Apple TV-n keresztül a család tévéjére, természetesen az egészet iPhone-nal vették fel:

Az utóbbi időben a Samsung és a Microsoft több, közvetlenül az Apple-t támadó reklámot mutatott be, de úgy tűnik, a cég egyelőre marad a termékek képességeit bemutató kampányoknál, mint amilyen az iPhone 5s esetében a Powerful-sorozat, vagy az iPad „A te sorod”-kampánya. Sokaknak nem tetszik egyébként ez az irány, nekem általában bejönnek az új Apple-szpotok, viszont tény és való, hogy néha én is visszasírom a régi, pörgősebb filmeket.

A Misunderstood egyébként a második helyen végzett egy korábbi felmérésben, ahol a szintén a TBWA által készített „Powerful” című iPhone 5s tetszett a legjobban a nézőknek. A harmadik az Apple saját produkciója, a „Strength” lett. A jövőben egyébként talán változhat valami, mivel az Apple nemrég alkalmazta a korábban a Nike-nál és a Burberrynél közösségimédia-szakértőként tevékenykedő Musa Tariqot.

A díjra négy reklámot jeltöltek még, a General Electric „Childlike Imagination”, a Budweiser „A Hero’s Welcome” és „Puppy Love”, valamint a Nike „Possibilities” című filmjeit:

Forrás: 9to5Mac. Borítókép: Apple.

Akár 100 000 Ft kedvezmény
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!