imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Elérhető az iOS 12!

Töltsd le és mondd el a véleményed!

Friss, ropogós App Store statisztikák


Július 10-én az App Store betölti kerek 10. életévét. A születésnap alkalmából az Apple most megosztott pár érdekes számadatot az alkalmazásboltról.

Én nem fogok olyan pátoszos bevezetővel élni, mint ahogy az Apple tette, aki olyan erős felütésekkel vezette be a születésnapi statisztikákat, mint hogy az App Store olyan „kulturális, közösségi és gazdasági jelenséget indított el, ami megváltoztatta, hogyan dolgoznak, játszanak, találkoznak, utaznak az emberek“, de el kell ismerni, tényleg nagy hatást gyakorolt az App Store okostelefonos felhasználói szokásainkra.

Az Apple most számokba öntve próbálta kifejezni, mennyire. Például

  • a ResearchKit-et és a CareKit-et, a vállalat két egészségügyi szoftveres csomagját, amelyet klinikák, orvosok és kutatók használhatnak többek közt a fizikoterápia, a Parkinson-kór vagy az autizmus kezelése során már 500 szakember használta, összesen 3 millió résztvevő bevonásával
  • összesen már 28 000 iOS alkalmazás kínál előfizetési lehetőséget, a felhasználók pedig idén 95%-al több előfizetést kötöttek, mint az előző évben
  • A legnépszerűbb ilyen szolgáltatás a Netflix és kínai kihívója, a iQIYI
  • a Today fülön olvasható történeteket idáig összesen 1 millióan olvasták el (azért hozzátenném, hogy a heti 500 milliós látogatószám mellett ez azért nem egetrengetően magas arány)
Mondjuk, hogy az említett “közösségi jelenség” mennyire egészséges, arról lehetne vitatkozni…

További érdekességeket az Apple hivatalos sajtóközleményéből hámozhattok ki. A 10. évfordulót egyébkánt nem csak a vállalat, de más cégek is ünneplik. Az App Annie például egy kifejezetten izgalmas retrospektív kitekintést tett az elmúlt 10 év legnépszerűbb alkalmazásairól.

Forrás: The Verge, Apple Newsroom

iPhone XS | Részletre is

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!