imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Három új Apple Watch-reklám: zene, utazás, fitnesz


Múlt héten látott napvilágot négy Apple Watch-reklám, melyek rövid történeteket mutattak be, ahol a szereplők az órájuk funkcióira támaszkodnak. Ezekben tulajdonképpen nem sok szerepet kapott maga a termék, nem úgy a mai hármas adagban, ahol az alkalmazásoké a főszerep.

Az „Apps at a Tap” kampány – ami angolul nagyon jól hangzik, magyarul talán „alkalmazások egy érintésre” lehetne a fordítása, de ez kevésbé jó – szakít az előző reklámok stílusával, és gyakorlatilag csupán egy órát láthatunk a képernyőn néhány ikon társaságában. Rövidebbek is a megszokottnál, mindössze 15 másodpercesek, viszont egyből hármat kapunk belőlük.

Az első a zenei appokra helyezi a hangsúlyt, és láthatjuk működés közben a legnépszerűbb dalfelismerő alkalmazást, a Shazamot, a Pacemaker DJ-appot, amivel az óránkról keverhetünk zenéket – valószínűleg használni is olyan furcsa, mint ahogy ez hangzik –, illetve a StubHubot, amivel koncertjegyeket vásárolhatunk, „természetesen” nem Magyarországon.

A fitneszalkalmazásokról szóló rövid videóban feltűnik a népszerű Nike+ alkalmazás, amivel a futásainkat követhetjük, szerepel benne a WaterMinder, ami első ránézésre arra jó, hogy naplózhatjuk vele a folyadékbevitelünket – másodikra is, mindezt 2 euróért –, és nem maradhatott ki az MLB.com At Bat sem, mely segítségével a csuklónkról követhetjük az amerikai baseballeredményeket, de akár statisztikákat is nézegethetünk a játékosokról.

Végül pedig az utazással kapcsolatos appok is kaptak 15 másodpercet egy Milanese Loopos Apple Watch kijelzőjén. Itt az Expediával indítunk, amivel gyakorlatilag az egész utazásunkat megtervezhetjük az indulástól a hazaérkezésig, az óránkon pedig többek között praktikus értesítéseket láthatunk. Feltűnik továbbá az Uber, amivel a csuklónkról hívhatunk jutányos áron hazafuvarozó autót – már ameddig –, és a Yelp is, amivel mindenféle helyekről olvashatunk értékeléseket.

A mostani reklámadag tehát az egyszerűségre és az alkalmazásokra helyezte a hangsúlyt, bár alig néhány másodpercre tűnnek fel maguk az appok. Noha az előző négy film esetében kicsit fanyalogtunk, most azt kell mondanunk, hogy azok jobban tetszettek – bár tény, hogy 15 másodpercbe nehéz sok mondanivalót belezsúfolni.

Forrás: MacStories.

Beoplay E8
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!