imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Három új Apple Watch reklámfilm jelent meg


Mától kezdik kiszállítani a futárcégek az Apple Watch előrendeléseket, ennek megfelelően az Apple is frissítette a honlapját, az „Apple Watch is Coming” feliratot pedig a „The Watch is Here” váltotta. Ennek megfelelően a korábbi tévéreklámot is három új szpot váltja mától azokban az országokban, ahol kapható az óra.

Ha esetleg valaki lemaradt volna róla – Németországban sajnos a Forma–1 közben én túl sokszor is találkoztam vele –, ilyen volt az előrendelési időszakban sugárzott egyperces reklám:

Nos, a három új szpot ettől merőben eltér, és inkább az Apple Watch mindennapos használatára helyezik a hangsúlyt. Az első a „Rise” címet kapta, és mint ebből kitalálhatjuk, arról szól, hogy hogyan segít az óra beindítani a napunkat. Különböző élethelyzeteket láthatunk, mindenki teszi a dolgát, miközben üzeneteket olvas, navigál, naptárat néz, stb. óráján.

A második új reklám címe „Up”, ez pedig az Apple Watch sportolással és fitnesszel kapcsolatos funkcióit emeli ki. Láthatjuk, ahogy az emberek követik az edzéseiket az Activity és Workout alkalmazásokkal, illetve kicsit viccesen az állásra figyelmeztető funkciót is bemutatják.

A harmadik film az „Us” címet kapta, és nem meglepő módon az óra közösségi funkcióit mutatja be. Láthatjuk hogyan küldhetünk rajzokat egymásnak, a Digital Touch funkciót, és természetesen nem maradhatott ki a szívverés elküldése sem. Feltűnnek az ijesztő animált emojik is, illetve például az a funkció, hogy az órával nyithatjuk a szállodai szobánk ajtaját.

Mindhárom reklámban ugyanazt a zenét hallhajuk, és nagyjából a menetük is azonos. Nem nevezhetőek éppen pörgősnek, én valahogy nem így képzeltem volna el az Apple Watch-reklámokat, de ettől függetlenül nem kifejezetten rosszak. Különösen a vágások tetszenek például az Up második felében, meg persze minden beállítás az Apple-től megszokott módon profi. Érdekes, hogy egyik videó sem szólítja meg kifejezetten a fiatalabb korosztályt, persze elképzelhető illetve valószínűsíthető, hogy a későbbiekben további reklámok is követik majd ezt a hármast.

iPhone Green Program
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!