cover

Három vicces iPad Pro reklám érkezett

#HÍREK
2017. 03. 31.

Folytatódik az Apple reklámkampánya, amiben valódi Twitter-üzenetek megválaszolásával emelik ki az iPad Pro előnyeit. Ezúttal a akkumulátoridő, a hordozhatóság és pehelykönnyű súly kapott egyenként 15 másodpercnyi rivaldafényt.

Február közepén az Apple úgy döntött, hogy kicsit felpörgeti az iPad Pro eladásait, és a már jól bevált “állítás-tagadás/korrigálás” típusú reklámkampányba kezdett. A videókban valós Twitter-üzenetek jelennek meg, amiket utána színészek játszanak el, miközben a narrátor segít megoldani a problémát. Nem titkolt cél, hogy a rohamosan csökkenő tableteladásokat a még inkább csökkenő, belépő szintű PC-s laptopok és notebook kárára növelje. Egy korábbi reklám:

Az első felvételen a felhasználó arra panaszkodik, hogy túl nehéz a laptopja. A válasz egyértelmű: az iPad Pro nem csak, hogy ultrakönnyű, hanem még erős is, így simán lehet rajta Excellezni meg Power Pointozni.

A második videóban a diákokat veszik célba. Szegény kis nebuló tanulni szeretne a kollégiumi szobájában, de a szobatársainak ennél jóval nagyobb a gondja, éppen a népességcsökkenés megakadályozásán dolgoznak. A válasz: menj ki a szobádból, mert az iPadet mindenhova magaddal viheted és simán tanulhatsz rajta, akárhol is vagy.

Végül pedig az utolsó videóból megtudjuk, ha esetleg nem tudtuk volna eddig is: az iPad Pro akkumulátora egész nap bírja. Így nem fogunk vele olyan helyzetekbe kerülni, mint a pórul járt Twitterező, akinek a repülőútjának felénél lemerült a gépe, és emiatt egy hosszú éjszakának néz elébe.

Bár a reklámok nem sikerültek rosszul, azért pár kritika könnyen érheti őket. Egyrészt valóban, a kiemelt szituációkban tényleg előnyös lehet egy iPad Pro. Ettől függetlenül az iOS továbbra sem maradéktalanul alkalmas arra, hogy kiváltsa akár csak egy belépőszintű laptop minden funkcióját. Arról nem is beszélve, hogy az árából nem csak a belépőszint környékén kereshetnénk notebookot.

Nem tűnik túl valószínűnek az sem, hogy az Apple mindenáron egy lassan másfél éves termék eladásait akarná felpörgetni – persze biztos nem zavarná őket. A legtöbb beszállítói értesülés szerint közel van már az új Pro széria, még ha nem is a mostani csendes frissítéssel érkeztek. Sokkal valószínűbb tehát, hogy a reklámokkal ezeknek, és úgy általában véve a iPadeknek készítik elő a terepet. A lényeg, hogy az emberek tudják: a tabletek kiválthatják a PC-ket.

iPad-no-Home-gomb-cover-746x419

Nos, ez igaz is lehetne, főleg ha ne adj Isten lenne egy dokkoló, amibe helyezve a tableteket egy asztali értékű operációs rendszer töltene be a külső monitorra. Hmm, hol is láttam már ezt a koncepciót?

Forrás: Macrumors