imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Itt találsz mindent az iPhone 8-ról

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Hat új Apple Watch reklám érkezett


Tegnap rajtolt el a kiválasztott üzletekben a legújabb Apple Watch kollekció, vagyis az Apple Watch Hermès. Ugyan nem szorosan ehhez kötődően, de az Apple hat újabb tévéreklámot is bemutatott, melyek az óra egy-egy funkciójára hivatottak felhívni a figyelmet.

Az új reklámok megint csak más stílust képviselnek, mint az eddig látottak, habár ugyanúgy 15 másodperc hosszúságúak, mint az „Apps at a Tap” kampány keretein belül bemutatott három videó. A különbség két dologban rejlik: egyrészt, nem csak egy renderelt órát látunk a képen, hanem embereket is, bár egy stúdióban. Másrészt most nem a külső fejlesztésű alkalmazásokat, hanem beépített appokra és szolgáltatásokra helyezték a hangsúlyt.

Elsőnek mindjárt itt van a Sprinkle című spot, ami az Apple Pay-t mutatja be azon a szituáción keresztól, hogy anyuka és két kislánya fagyiznak, az egyikük azonban elejti a saját fagyiját. Semmi probléma, az Apple Pay-jel pillanatokon belül vehetünk újat.

A Date-ben valószínűleg egy fiatal házaspárt látunk, akik kimozdultak otthonról este bulizni, a babára pedig a bébiszitter vigyáz, aki így közvetlenül a csuklónkra küldheti a képet és az üzenetet, hogy minden a legnagyobb rendben van, a kicsi békésen alszik.

A harmadik, Ride címet viselőben turistáskodunk egy kicsit „Rómában” egy robogóval, az Apple Watch beépített navigációja pedig abban segít, hogy megtaláljuk a Piazza Navonát. Megtévesztésképpen francia nyelvű zene szól a háttérben.

A negyedikben (Cycle) szobakerékpározást láthatunk, valamint azt, hogyan segít a beépített Workout alkalmazás a kitűzött céljaink elérésében. Az Apple Watch kijelzőjén látható 4:46-os időpont talán Tim Cook napi rutinjára utal. :)

A Trainben szintén a fitnesszel és egészséggel kapcsolatos funkciókra, nevezetesen a beépített pulzusmérőre koncentrálnak, ami megmutatja a videóban szereplő férfinak, hogy edzés közben éppen 142 a pulzusa.

Végezetül pedig a hatodik, Sing címet viselő 15 másodperces reklámban az üzenetküldést láthatjuk, vagyis azt, hogy egy-egy üzenetet szövegként és hangként is elküldhetünk. Az mondjuk furcsának tűnik, hogy az éneket is felismeri diktálásként az Apple Watch, bár be kell vallanunk, élőben ezzel még nem próbálkoztunk, szóval az is lehet, hogy működik.

Az új videók tehát nem sokban hasonlítanak az eddigiekre, nektek hogy tetszenek?

iPhone SE akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!