imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Hét új Apple Watch reklám érkezett


Nem is olyan régen, még október elején jöttek ki Apple Watch reklámok, de most itt van újabb hét darab 15 másodperces kis szösszenet, amik már a korábban bemutatott stílust viszik tovább.

A tematika ugyanaz, mint korábban: az óra egy-egy tulajdonságára építve, egyszínű, amolyan senki földjén játszódó hátterek előtt próbálnak meggyőzni minket arról, hogy szükségünk van erre a termékre.

Az első reklám a Tánc címet kapta, ahol a jó ízléssel rendelkező fekete fiatalember a legendás nyolcvanas évekből kér valami muzsikát Siritől. Meg is kapja az INXS 1987-es slágerét, a Need you tonight-ot. Fun fact: az auztrál rock bandának ez az egyetlen száma tudott első helyet elérni a Billboard Hot 100-as listáján.

A következő szpot a repülővel utazókat célozza be, ugyanis ahol a technika és a légitársaság lehetővé teszi, immáron Passbook-ként is használhatjuk az órát. Viszlát nyomtatott beszállókártya! Reméljük a hölgy megérkezett Amsterdamból Szöulba.

Ha épp zongorázás közben licitálnának rá kedvenc szintetizátorunkra az Ebay-en, akkor csak egy gombnyomás, és tovább játszhatjuk Charlie Snellertől a Glimmeringset.

Rádjön a féktelen fagyizhatnék deszkázás közben? Csak gurulj oda a legközelebbi jégkrémeshez, és fizess Apple Pay-jel. Ugyanis a készpénz, és az, hogy benyúlj érte a zsebedbe, olyan kétezres évek, de tényleg.

Természetesen sokkal hatékonyabban égethetsz kalóriát, ha az új rózsaarany Apple Watch van a csuklódon.

Nem akarunk genderizálni (az Apple egyébként is roppantul figyel a kiegyenlített megjelenítésre rasszok és nemek tekintetében), de talán nem véletlen, hogy egy picit egzaltált hölgy próbálja megtalálni a tökéletes ruhadarabot (vesd össze: De értsd meg, nincs egy rongyom se!). A cég egyébként is erősen elmozdult most a divat irányába, de az biztos, hogy az óra nem fog megakadályozni a tökéletes megjelenésben, csak tedd fel a megfelelő szíjjat, és indulhatsz is. Alanyunk biztonsági játékos, szőke hajhoz és piros rúzshoz klasszikus fekete ruhát választott.

Az utolsó reklám pedig azt lett volna hivatott bemutatni, hogy a diszkrét értesítésekből pontosan tudod, hogy mire mennyi időd van. Nos, lehet én vagyok régimódi, de ha meg akarok csókolni valakit, akkor szépen megvár az Uber sofőr.

Ahogy közelednek a karácsonyi ünnepek, úgy egészen biztos újabb, akár terjedelmesebb videókat fogunk kapni az Apple Watch-ról.

AmpliFi Wi-Fi rendszer és router
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!