Apple Watch

Hét új Apple Watch reklám érkezett

#HÍREK
2015. 10. 24.

Nem is olyan régen, még október elején jöttek ki Apple Watch reklámok, de most itt van újabb hét darab 15 másodperces kis szösszenet, amik már a korábban bemutatott stílust viszik tovább.

A tematika ugyanaz, mint korábban: az óra egy-egy tulajdonságára építve, egyszínű, amolyan senki földjén játszódó hátterek előtt próbálnak meggyőzni minket arról, hogy szükségünk van erre a termékre.

Az első reklám a Tánc címet kapta, ahol a jó ízléssel rendelkező fekete fiatalember a legendás nyolcvanas évekből kér valami muzsikát Siritől. Meg is kapja az INXS 1987-es slágerét, a Need you tonight-ot. Fun fact: az auztrál rock bandának ez az egyetlen száma tudott első helyet elérni a Billboard Hot 100-as listáján.

A következő szpot a repülővel utazókat célozza be, ugyanis ahol a technika és a légitársaság lehetővé teszi, immáron Passbook-ként is használhatjuk az órát. Viszlát nyomtatott beszállókártya! Reméljük a hölgy megérkezett Amsterdamból Szöulba.

Ha épp zongorázás közben licitálnának rá kedvenc szintetizátorunkra az Ebay-en, akkor csak egy gombnyomás, és tovább játszhatjuk Charlie Snellertől a Glimmeringset.

Rádjön a féktelen fagyizhatnék deszkázás közben? Csak gurulj oda a legközelebbi jégkrémeshez, és fizess Apple Pay-jel. Ugyanis a készpénz, és az, hogy benyúlj érte a zsebedbe, olyan kétezres évek, de tényleg.

Természetesen sokkal hatékonyabban égethetsz kalóriát, ha az új rózsaarany Apple Watch van a csuklódon.

Nem akarunk genderizálni (az Apple egyébként is roppantul figyel a kiegyenlített megjelenítésre rasszok és nemek tekintetében), de talán nem véletlen, hogy egy picit egzaltált hölgy próbálja megtalálni a tökéletes ruhadarabot (vesd össze: De értsd meg, nincs egy rongyom se!). A cég egyébként is erősen elmozdult most a divat irányába, de az biztos, hogy az óra nem fog megakadályozni a tökéletes megjelenésben, csak tedd fel a megfelelő szíjjat, és indulhatsz is. Alanyunk biztonsági játékos, szőke hajhoz és piros rúzshoz klasszikus fekete ruhát választott.

Az utolsó reklám pedig azt lett volna hivatott bemutatni, hogy a diszkrét értesítésekből pontosan tudod, hogy mire mennyi időd van. Nos, lehet én vagyok régimódi, de ha meg akarok csókolni valakit, akkor szépen megvár az Uber sofőr.

Ahogy közelednek a karácsonyi ünnepek, úgy egészen biztos újabb, akár terjedelmesebb videókat fogunk kapni az Apple Watch-ról.