imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Hoppá, mégiscsak érkezhet az Apple autó!


Amikor már minden remény veszni látszott, hogy az Apple valaha készíteni fog igazi, rendes, négy keréken guruló gépkocsit, és mindenki csak legfeljebb egy önvezető szoftvert várt a Project Titantól, akkor egy kínai lap érdekes értesüléseket osztott meg.

A remény hal meg utoljára – szokták mondani, ami egy jó darabig igaz is volt az Apple titkos(nak szánt) autós projektjével, a Project Titannal kapcsolatban. Aztán, ahogy egyre több értesülés látott napvilágot, úgy tűnt, hogy az Apple azt a kis reményhalat is agyonütötte a konyhakés markolatával és bedobta egy bográcsba hallének.

Az utóbbi időben ugyanis a legizgalmasabb hírek a Project Titan háza tájáról annyiban merültek ki, hogy valószínűleg egy önvezető szoftvert takar a kódnév, amit már a hatósági engedélyek birtokában tesztelhetnek az utakon is. Persze ez nem rossz, de egy igazi, hús-vér autó azért lényegesen vagányabb lett volna. Főleg, hogy lelkes dizájnerek olyan látványos renderekkel hergelték a publikumot, mint ami alább is látható.

Amikor a 120. unalmas KRESZ kérdésen rágtam át magam most, hogy próbálok jogosítványt szerezni, ezek a képek lebegtek a szemem előtt – egyszer talán majd egy ilyennel fogok furikázni a sarki CBA-ba, kitartás! De ezek az álmok messze szálltak az utóbbi időben. Látszólag. Nagyon úgy tűnik ugyanis, hogy nincs minden veszve, tényleg megvalósulhat valami az autós projektből.

A kínai Yicai Global lap azt az információt kapta, hogy az Apple tárgyalásokat folytat a szintén kínai CATL-lel, az ország legnagyobb autóakkumulátor-gyártójával. Róluk azt érdemes tudni, hogy különböző elektromosenergia-kezelési- és tárolás eszközökkel, valamint töltésvezérlő rendszerekkel foglalkoznak elektromos járművek számára. A tavalyi évben pedig megtriplázták gyártókapacitásukat annak érdekében, hogy 2020-ra elérjék az 50 GWh-át. Ezzel a Tesla után ők lennének a második legnagyobb tényezői a piacnak.

Adja magát a feltételezés, hogy az Apple nem a télen instant lemerülő iPhone 6s akkumulátorokról dumált a CATL szakmai tanácsot kérve, hanem egy lehetséges együttműködésről tárgyaltak az Apple autós projektjéhez. Márpedig egy önvezető szoftvernek aligha van szüksége dedikált aksira…

Forrás: 9to5mac

Ha az autó még nincs is kész, azért így is van még az Apple-nek elég sok király terméke. Ott van például az iPhone SE, amit most a készlet erejéig 99 900 forintos áron szerezhetsz be. Ha bizonytalan lennél, olvasd el a tesztünket róla, és biztosan azonnal beleszeretsz majd a megszelídített zsebtigrisbe.

Back to School Akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!