instagram

Hosszabb reklámok lepik el az Instagramot

#HÍREK
2016. 02. 04.

Az Instagram ismét módosított az alkalmazásán, de most nem új funkciókat, hanem hosszabb reklámokat kapunk. A Facebook tulajdonában lévő alkalmazás így talán több hirdetőt nyerhet, és így hosszú távon kifizetődő lesz a cégnek a változtatás.

Az Instagram egy közösségi hálózat, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat tölthetnek fel, amelyeket különböző művészi hatású effektekkel/szűrőkkel láthatnak el, feliratozhatják, beállíthatják a készítés helyét, majd ezt követően megoszthatják másokkal. A teljesen ingyenes app 2010 óta elérhető az App Store-ban és azóta már több száz millióan használják. A legutóbbi frissítésben 3D Touch funkciókat is kapott, amelyet már minden felhasználó tud használni, aki rendelkezik kompatibilis készülékkel.

⌚️😎☀️ #apple #applewatch #springiscoming #istylehu

iSTYLE Hungary (@istylehu) által közzétett fénykép,


A 2012-es felvásárlásnak igazából a felhasználók nem érezték különösebb hatását, csak egy évvel később, amikor is a Facecbook reklámokkal szeretett volna profitot kipréselni az Instagramból. Eleinte csak 15 másodperces reklámokkal bombázták az amerikai felhasználókat, de egy évvel később ezt az időtartamot megduplázták a hirdetők kérésére. Szeptemberben ráadásul a reklámok már nem csak az USA-ban, hanem az egész világon elérhetőek voltak, így emelve az alkalmazásból származó bevételt. Egészen tegnapig itthon is csak 30 másodperces videók jelentek meg a főoldalon, de mostantól akár 1 perces videókat is láthatunk. Ez a módosítás is a nagyobb hirdetők miatt van, a Tech Crunch értesülései szerint a T-Mobil és a Warner Bros is kevesellte a fél percnyi reklámidőt.

Bearanyozzák napjaink! 😌 #gold #ipadmini #iphone6 #macbook #istylehu iSTYLE Hungary (@istylehu) által közzétett fénykép,

Amikor először reppentek fel a pletykák a reklámokkal teli alkalmazásról a felhasználói bázis reménykedett benne, hogy ezek a reklámok nem lesznek zavaróak. Valójában az a módszer, ahogy jelenleg megoldotta a Facebook a szponzorált tartalmak megjelenítését tényleg nem zavaró, hiszen csak egy posztot kell tovább görgetni, ha nem szeretnénk látni azt. Ugyanakkor, még így is sok felhasználót zavar, és éppen ezért biztosan lennének olyanok is, akik a megvennék az alkalmazás fizetős, reklámmentes verzióját is. A Redditen több felhasználó még az alkalmazáson belüli vásárlással kiváltható reklámmentességnek is örülne, de valószínűleg a Facebook nem véletlenül nem vezet be ilyen opciót. Valószínűleg ilyen opcióval a cég nem keresne évi 5 milliárd dollárt az alkalmazáson.

Ha előszeretettel használod az alkalmazást és érdeklenek az újdonságok, kövesd az iSTYLE Instagram profilját is!