sutiszorny

Így készült a Süti szörnyes iPhone 6s reklám

#HÍREK
2016. 04. 08.
Március közepén láthattuk az Apple Hey Siri videóját, melyben Süti Szörny a főszereplő. Most a reklám készítésébe is bepillanthatunk.

Ha esetleg valaki nem látta volna, először érdemes megnézni, az eredeti reklámot. Süti szörny mi mást csinálna, sütit süt, amiben hű társa, az iPhone 6s is a segítségére van. Mivel ilyenkor előfordul, hogy nem szívesen maszatolná össze az ember a telefonját, nagyon jó szolgálatot tesz a Hey Siri funkció. Süti szörny is ennek segítségével indítja el a 14 perces időzítőt, majd megkéri Sirit, hogy kezdje el lejátszani a várakozáshoz összeállított zeneválogatását (a sor épp Jim Croce-tól a Time In A Bottle-ön van). Innentől azt láthatjuk, hogyan telnek az idegőrlő másodpercek – az egyetlen reményt, a fényt a sötét alagút végén csak a finom süti ígérete jelenti.

A most megjelent videóban pedig megnézhetjük, hogy hogyan zajlott a forgatás. Ha hozzám hasonlóan valaki arra számít, hogy esetleg egy, a Süti szörnyet mozgató ember beszél majd unalmasan a reklám készítéséről, az kellemesen csalódhat majd, mert nem ez történik. Persze látunk csapót, és a háttérben bénázó embert is, de a főszerep ismét Süti szörnyé. Érdemes egészen a végéig nézni a videót, ugyanis ilyen alakú Apple logót még sosem láthattunk korábban, és az is nagyon vicces amikor kiderül, hogy Süti szörny nem tud csak nyitott szemmel aludni.

A korábbi “csókos” Apple TV reklámmal ellentétben, ez a mostani Süti szörnyes reklám is igen jól sikerült, csak remélni tudjuk, hogy az Apple továbbra is inkább ezt a vonalat viszi tovább a jövőben érkező reklámokban.