Nehezebb az iPhone 6s

iPhone 6s akkumulátor javítási program GY.I.K

#HÍREK
2016. 11. 25.

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amikkel leggyakrabban kerestetek fel minket az Apple hivatalos iPhone 6s akkumulátor javítási programjával kapcsolatban.

Első és legfontosabb. Ha még nem tetted volna meg, figyelmesen olvasd el tájékoztató cikkünket a témáról.

UPDATE: A jelentős igény miatt lelassultak a szállítások, és ez valószínűleg decemberben is így lesz. Emiatt, ha nem sürgős a javítás, akkor mindenképpen érdemes lenne várnod vele januárig, amikorra a tervek szerint minden visszaáll a normális kerékvágásba.

Jogosult vagyok a javításra?

Igen, ha meghatározott szériaszámú iPhone 6s-ed van. Csak, és kizárólag erre a készülékre vonatkozik a program, tehát iPhone 3GS-re, Samsung Galaxy Note 7-re, vagy a macskádra nem. Azt, hogy a szériaszámod alapján jogosult vagy-e, úgy tudod megállapítani, hogy elnavigálsz a Beállítások » Általános » Infó menüpontba, majd legörgetsz a Sorozatszámhoz. Amennyiben ennek a számnak a negyedik és az ötödik karaktere a következőek valamelyike, akkor jogosult vagy: Q4, Q5, Q6, Q7, Q8, Q9, QC, QD, QF, QG, QH.

UPDATE 2: Az Apple kiadott egy hivatalos szériaszám-ellenőrzőt, amit ezen az oldalon tudtok elérni. Kérünk titeket, csak akkor foglaljatok időpontot a szervízbe, ha a következő üzenetet kapjátok:

Screen Shot 2016-12-01 at 15.49.40

A program a készülékek értékesítésének idejétől számított 3 évig érvényes az érintett iPhone 6s-ek akkumulátorára.

Szériaszám
A fentiek alapján ez a készülék jogosult, mivel QG a sorozatszámának negyedik és ötödik karaktere.

Ha készüléket nem tartozik az érintettek közé, de akkumulátorproblémákat tapasztalsz, akkor érvényes jótállás esetén természetesen ingyen javítjuk, jótállás nélkül pedig szervizdíj ellenében, amelynek mértékéről hivatalos árajánlatot adunk a bevizsgálás után. Arról, hogy érvényes-e még a jótállásod ezen a linken tájékozódhatsz.

Érintett vagyok, mit tegyek?

Ha meggyőződtél róla, hogy jogosult vagy, akkor mindenképpen foglalj időpontot szervizeink valamelyikében. Vidékről érkező ügyfeleinket is várjuk szeretettel, és ők is foglaljanak időpontot. Ezt erre a linkre kattintva teheted meg. Valamint készíts biztonsági mentést adataidról:

  • Készíts biztonsági mentést adataidról az iTunes, vagy az iCloud segítségével.
  • Kapcsold ki a Find my iPhone opciót.

Fontos, hogy ezt a lépést elvégezd, mivel a készülékeden található adatokért, illetve azok elvesztéséért szervizünk nem vállal felelősséget.

Mennyi ideig tart a javítás?

Ez alapvetően átfutási idő, és alkatrész ellátottság kérdése. Természetesen szervizeink felkészültek a programra, és a lehető leggyorsabban igyekeznek elvégezni a javítást. Ennek ideje jelenleg 4-5 munkanap. Az elkészült javítást GLS futárszolgálattal tudjuk kézbesíteni bruttó 1500 Ft-ért, ez további 1-2 munkanapot vehet igénybe.

Külföldön vásárolt készülék is javítható?

Igen. Az eljárás ugyanaz, mint ahogy az fentebb olvasható.

Mobilszolgáltatónál vásárolt készülék is javítható?

Igen. Az eljárás ugyanaz, mint ahogy az fentebb olvasható.

Kapok cserekészüléket?

Sajnos szervizünknek semmilyen javítás esetében nincs lehetősége cserekészüléket biztosítani, így ezen program esetében sem.

Számla kell?

Nem. A megfelelő sorozatszám elegendő.

Fóliám van, rajta marad? És a tok?

Mint mindig, most is előfordulhat, hogy a kijelzővédő-fólia eltávolítása szükséges a javítás érdekében. Eltávolítás esetén nem biztosítunk újat a régi helyett, kérjük ezzel számolj, mielőtt leadod a telefonod. A tokot leadás előtt le kell majd venned.

Sérült a készülékem, így is javítjátok?

Komolyabb sérülés esetén először annak a javítására van szükség, aminek költségeit nem fedezi a program. Az, hogy mi számít komolyabb sérülésnek csakis a bevizsgálás során dől el, telefonon keresztül nem tudjuk megállapítani. Ettől függetlenül igyekszünk rugalmasak lenni, csak indokolt esetben kérjük az akkumulátorcsere előtt a sérülés javíttatását, amiben szervizünk készséggel áll rendelkezésetekre.

Már korábban ezzel a hibával javíttattam a készülékem, visszakapom a pénzem?

Igen, ebben az esetben van lehetőség visszaigényelni a javítás költségeit. Ehhez vedd fel a kapcsolatot az Apple-lel. Felhívjuk figyelmed, hogy csak és kizárólag a hivatalos Apple-szervizben végzett javítás költségei igényelhetőek vissza, tehát ha a sarki gyroszos cserélte okosba’ az aksit, akkor nem élhetsz ezzel a lehetőséggel.