image1

Ismét pirosba öltözött az Apple

#HÍREK
2015. 12. 01.

Akárcsak tavaly, az Apple idén is aktívan részt vesz az AIDS világnapján a Bono-féle (RED) alapítvány által rendezett figyelemfelhívó kampányban. Ennek egyik eleme, hogy világszerte az összes Apple Store logója pirosan fog világítani a mai nap folyamán. Idén viszont egy kicsit megspékelte ezt a hagyományt az Apple.

A Föld napja alkalmából az Apple Store-okon az alma logó levelét szokás szerint zöldre változtatták, az AIDS világnapján viszont az egész alma logó vörösen izzik. Ezt a hagyományt az Apple 2012 óta minden évben tartja, ezzel felhívva az emberek figyelmét. Idén viszont a logók mellett az App Store és az Apple főoldala is átalakult egy kicsikét. A Supercell játékfejlesztő cég erre az időtartamra felajánlotta az alkalmazáseladásból származó bevételének a teljes részét. Az érintett alkalmazásokat egy külön kategóriában találhatjuk még egy darabig. Ezt a napot egyébként hivatalosan 1988 óta tartják számon, mint az AIDS világnapja.

15119-11172-hamburg_wad_2015-l

A Föld napja eseménnyel ellentétben, az Apple most nem készült rendezvénnyel. Ez már csak azért is érdekes, mert áprilisban igen csak nagy sikere volt a Cupertinóban megrendezett eseménynek, ahol Tim Cook mellett Eddie Cue, Phil Schiller is az asztalon táncolt. Nyilván ez nem egy olyan esemény, ahol hasonlóképp elszabadulnának a kedélyek, de egy-két előadás a témában biztos befogadó fülekre talált volna. Végeredményben is elmondható, hogy az Apple kampánya még így is sikeres lesz, hiszen rengeteg emberhez jut el az üzenet, akik esetleg még talán segítenek is.

Amikor (PRODUCT)RED terméket vásárolsz, akkor egy AIDS mentes generációért folytatott harcot támogatsz. Jelenleg világszerte 320 millió dollár gyűlt össze a nemzetközi számlán, hogy oktatást és orvosi ellátást tudjunk biztosítani azok számára, akik a leginkább rászorulnak.

Az Apple termékkínálatában 2006 óta vannak (PRODUCT)RED termékek, melyek bevételeinek egy jelentős részét a (RED) alapítvány számára ajánlja fel a cég, ezzel is hozzájárulva az AIDS elleni küzdelemhez. Eddig több mint 100 millió dollárt adakozott az Apple egymaga, amivel a (RED) egyik legnagyobb partnere a Bono által alapított kezdeményezésnek. Ez nagyjából 25 millió dolláros növekedést jelent az előző évhez képest. Ha szeretnél tenni az ügyért, és netalántán még egy új iPhone 6s tokra is vágysz, akkor mindenképp vess egy pillantást az új (RED) tokokra az iSTYLE oldalán, melyekkel támogatod az AIDS elleni kampányt.

Ha esetleg egy Apple Store közelében jársz ma, és van kedved, fotózd le és küldd el nekünk e-mailben a pirosba borult Apple-logót!