imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Itt találsz mindent az iPhone 8-ról

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Két új iPhone 6s reklám érkezett, és itt az összes többi is!


Beléptünk a decemberbe, és a karácsonyi reklám mellett az Apple tovább promózza a cég zászlóshajóját, az iPhone 6s-t.

A két új reklámmal együtt immáron kilenc darab iPhone 6s reklámmal lett több ez az univerzum. Úgy gondoltuk, hogy most kigyűjtjük nektek őket ide, ha épp össze akarnátok őket hasonlítani, netán pont ez hiányzik, hogy rákívánjatok az új telefonra, esetleg professzionális marketingfogásokat akartok tanulmányozni.

A hosszabb, hatvan másodperces szpot az iPhone 6s erejére, gyorsaságára koncentrál, ezért kapta az „elképesztően/nevetségesen erős” címet.

A reklám tényleg elképesztően dinamikus, egy másodpercre sem ereszti el a figyelmünket. Folyamatosan ki-be ugrálunk a telefon képkockái és „valóság” között, miközben szinte minden fontosabb dolog bemutatásra kerül: gyorsabb böngészés, keresés, térképhasználat, Apple Pay, játék, fényképezés, videózás, gyorsaságmérés, mozgáskövetés, Voice Memos, zeneszerkesztés, Hey Siri, okosotthon funkciók. Mint mindig, most is azon van a hangsúly, hogy egy könnyen használható készülékkel bármilyen helyzetben gyorsan és professzionálisan tudunk dolgozni, játszani vagy bármilyen tevékenységet végezni. Ennek a leghangsúlyosabb kiemelése a videózás, amikor is a diákfilm megüti a profinak tűnő rendező igényszintjét, aki rögtön fel is akarja venni velük a kapcsolatot. Ti is ráncoltátok a homlokotokat, hogy ismerős arc van a szakáll és a szemüveg mögött? Nekem is kellett egy perc, mire leesett, hogy Jon Favreau színész, rendező és producer ugrott be a reklám kedvéért. Többek között ő volt a Vasember filmek producere és az első két rész rendezője, valamint szerepelt is, mint Tony Stark testőre.

Jon Favreau mint Happy Hogan a Vasember 2-ben a Mark V páncéllal.
Jon Favreau mint Happy Hogan a Vasember 2-ben a Mark V páncéllal.

A második reklám ismét a Hey Siri funkciót emeli a középpontba, azaz hogy az iPhone 6s-sel immáron kéz és hálózati csatlakoztatás nélkül is segítségül hívhatjuk kedvenc személyi asszisztensünket. Természetesen nincs fél perces reklámszpot világsztár nélkül, úgyhogy sikerült megnyerni Penélope Cruzt, hogy érdeklődjön Sirinél, ki is volt pontosan Nagy-Britannia miniszterelnöke 1868-ban? (Remélem ti is tudjátok.)

Legyen szó zenék, kávézók, bárok, vagy egyszerű tények kereséséről, az Apple személyi asszisztense ott van a kezünkben, ugrásra készen.

Forrás: AppleWorld.Today

Itt pedig a korábbi videókat tudjátok megnézni:

MacBook Air és Apple TV akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!