imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Kétszer többet költünk mobiljátékokra, mint konzoljátékokra


Az IDC és az App Annie közösen elkészített jelentése alapján 2016 abszolút a mobiljátékok éve volt, a Pokémon Go pedig egyenesen a mennybe repítette az ipar ezen szegmensét. Az AR és VR játékok sikere megkérdőjelezhetetlen, ezért a trendek is ezeket a technológiákat követik.

Danielle Levitas, az App Annie kutatásokért felelős alelnöke szerint 2016 volt az eddigi legjobb a mobiljátékok piacán, a felhasználók közel 25%-kal költöttek többet, mint egy évvel korábban. Továbbá az App Annie úgy jósolja, hogy az AR és VR játékok térnyerése rohamosan nőni fog az elkövetkezendő időszakban és továbbra is a mobilplatformok jelentik majd a legnagyobb bevételgeneráló forrást.

1487857780509

Az App Store-ban és Google Play-ben található alkalmazások körülbelül 35%-a játék, ami azért érdekes, mert az appokból befolyó bevételek 80%-a játékokból jön. Mindkét elemzőcég arra jutott, hogy egyértelműen az App Store-ban költenek több pénzt a felhasználók, ám pontos adatokat nem közöltek. A mobiljátékok elsőprő sikerében nagy szerepet játszik Kína és Japán, ahol évtizedek óta hatalmas a játékőrület, a mobilos játékoknál sincs ez másképp. Top iOS játék volt például a Fantasy Westward Journey, a Pokémon Go pedig minden rekordot megdöntött a közel 1 milliárd dolláros bevételével.

Az AR játékok előretörésének köszönhetően 2016 szeptemberében 24 millió amerikai játszott valamilyen kiterjesztett valóságot felhasználó játékkal, a játékosok 56%-a pedig 25 év alatti személy. A VR játékok jóval szerényebben teljesítettek, mindössze 4,5 millió amerikai játszott ilyenekkel mobilon ugyanebben az időszakban; ugyanakkor itt magas a rutinos játékosok aránya. A vizsgált személyek 56%-a férfi volt és 46%-uk játszott hetente több, mint 15 órát. Ők költenek a legtöbbet játékokra: egy átlagos felhasználó 42%-kal többet költött, mint amennyit a teljes átlag 2016 harmadik negyedévében.

Forrás: Apple World Today

Beoplay A2 Active akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!