imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Itt találsz mindent az iPhone 8-ról

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Kifigurázták az Apple reklámkampányát


Zseniális paródiával vágott vissza az Elite Daily csapata, az Apple által márciusban indított „Shot on iPhone 6” nevű reklámkampányának.

Ha valaki esetleg nem emlékezne: a Shot on iPhone 6 kampány lényege az volt, hogy az Apple összegyűjtött jó néhány fotót a felhasználóktól, majd ezeket a saját weboldalán jelenítette meg egy galériában. Ezután pedig egészen szokatlan módon óriásplakátokra is kikerültek a képek, ezzel reklámozva az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus fotós képességeit.

Az emberek minden nap hihetetlen fotókat és videókat készítenek az iPhone 6-tal. Íme néhány a kedvenceink közül. Fedezd fel a galériát, tanulj pár új trükköt, és nézd meg, mi mindenre képes a világ legnépszerűbb kamerája!

A Elite Daily csapata úgy gondolta, hogy csinálnak egy saját videót, melyben megmutatják, hogy valójában milyen videók készülnek világszerte az iPhone-okkal. A videójuk alatt ezt írják:

Az egyetlen probléma az Apple gyönyörű videóival, hogy egyik sem hasonlít azokra amiket az iPhone 6 készülékemen tárolok. Nekem csak olyan videóim vannak, amiken egy részeg pár veszekszik a vonaton, vagy épp a szobatársam alszik.

Mi lenne, ha az Apple olyan őszinte, nem profi fotósok által készített tartalmakkal reklámozna, hanem átlagfelhasználók által készített felvételekkel. Nos, ha így tennének, akkor valahogy így néznének ki a reklámok:

Az Elit Daily videói tényleg sokkal inkább hasonlítanak az átlagos iPhone használók videóira, és nagyon jól megmutatják, hogy hiába a világ legjobb kamerája, alapvetően mégiscsak az ember számít aki a videót készíti. Az Apple helyében simán készítenénk a fentihez hasonló “átlagosabb” reklámfilmeket, aminek a végén lehetne az üzenet, hogy bár az iPhone hiperszuper videókat képes készíteni, csak segíteni tud, hogy csodálatos felvételeket készítsen.

Kommentben megoszthattok velünk hasonlóan jól induló de végül kudarcba fulladt videókat. Kezdésnek itt van egy amit magam készítettem nemrég, és ahogy azt látjátok, egyrészt nem is túl impresszív a videó, de felvétel végén még fel is borul az élére állított iPhone 6 :)

 

A video posted by Andras Horvath (@handrashu) on

Via: Elit Daily

iPhone SE akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!