imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Magyarországi tömegközlekedés az Apple Mapsben

Budapest és vonzáskörzetével frissült az applikáció

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Kitiltották a Beats fejhallgatókat a foci vb-ről


A Beats mindig is híres volt a gerillamarketingjéről, arról, hogy rengeteg híresség használja a termékeiket, legyen szó fizetett szponzorációról vagy személyes egyéni választásról. Nincsenek ezzel máshogy a brazil foci vb játékosai sem, a stadionokban azonban nem hordhatják a kedvenc Beats fejhallgatóikat.

A világbajnokság egyik szponzora a Sony, ami a fej- és fülhallgatók terén természetesen az Apple által nemrég megvásárolt Beats konkurenciája. Érthető tehát, hogy nem szeretnék, ha a focisták, akiknek minden lépését dokumentálja a média, lépten-nyomon Beats fejhallgatókban parádézzanak. A Sony nyomására így a FIFA kitiltotta a stadionokból a Beats termékeket, legalábbis ami a résztvevőket illeti.

Nem hordhatja tehát Neymar a direkt neki tervezett Beats Studio-t, Rooney sem veheti fel a saját fehér fejhallgatóját és Suareznek is a táskájában kell hagynia a kéket. A tiltással egyébként lehet, hogy pont az ellenkezőjét éri el a FIFA és a Sony mint amit akartak: megint mindenki a Beats-ről beszél, még ha nem is láthatjuk a közvetítésekben a termékeket.

A Sony azután sokallt be, miután kedden Neymar a Beats fejhallgatójában szállt le a buszról a Mexikó elleni meccs előtti edzésre érkezve, Suareznek pedig a nyakában volt a sajátja egy urugayi edzés szünetében. Ellen Petry Leanse, aki korábban az Apple-nek és a Google-nek is dolgozott kommunikációs területen, így nyilatkozott az ügyről:

Amikor a szurkolók azt látják, hogy a világbajnokság résztvevői Beats termékeket használnak szabadidejükben, személyes választásként, az ugyanolyan hatással van, mint amikor azt mutatják, hogy bekötik az Adidas-cipőjük fűzőjét, vagy egy szponzorált üdítőt isznak. Sőt, mivel a Beats nem szponzor, az üzenet még őszintébb és hihetőbb.

A Beats egyébként meglovagolva a foci vb nyújtotta népszerűséget leforgatta a saját témába vágó reklámfilmjét, amiben többek között szerepel Neymar, Suarez, Mario Goetze, és Robin van Persie is:

Forrás: Reuters, borítókép: Beats.

Apple Watch akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!