Fitness

Lapos hassal reklámoz az Apple

#HÍREK
2015. 03. 20.
Sorra jelennek meg különböző kisebb-nagyobb magazinok címoldalán az Apple Watch reklámok. Most egy amerikai fitneszmagazin címoldalán bukkant fel az Apple új üdvöskje egy csinos hölgy csuklóján.

Az amerikai – iPaden is megjelenő – Fitness Magazine címoldalán láthatunk egy 549 dolláros fehér sportszíjas Apple Watch-ot. A modell neve Kate Bock, ha esetleg valaki rá akar keresni. Érdekessége a címlapfotónak, hogy a képen szereplő modell nem a bal, hanem a jobb csuklóján hordja az órát. Persze lehet, hogy a modell balkezes, de az is lehet, hogy a beállítás miatt került a jobb csuklójára az Apple Watch.

fitnes_magazine_apple_watch

A MacRumors még tegnap írt egy cikket a Fitness Magazine címlapról, és egy kis háttérinfót is közöltek arról, hogy hogyan zajlott maga a fotózás az Apple órájával, de később ezt a részt törölték az újság kérésére. Valószínűleg az Apple kérte meg a magazin szerkesztőit erre. Ezeket a részleteket mi is kihagyjuk, nehogy az Apple a fejünkre koppintson. A MacRumors kérésére, kaptak egy nyilatkozatot Betty Wongtól, aki a Fitness Magazine megjelenéséért felel.

A fitneszt szerető, célorientált női közönségünk kiváló partner abban, hogy bemutassuk az Apple Watch lehetőségeit. Remélem, hogy rátehetem a kezem egy Apple Watch-ra a következő hónapokban, és egy igazán izzasztó tesztet készíthetünk vele a Fitness magazinban, hogy megmutassuk az olvasóinknak, mennyit segíthet az Apple Watch a motivációban, hogyan követi nyomon a fizikai aktivitásunkat, és hogyan maradhatunk kapcsolatban az ismerőseinkkel futás közben.

Az eddig megjelent Apple Watch hirdetések jól mutatják, hogy hova pozicionálja az Apple Watch-ot az Apple. Több ilyen hirdetés is megjelent már, melyekről mi is lehoztunk egy-egy hírt. A Vogue és a Style magazinban megjelent hirdetéseik egyértelműen a divat irányából mutatták meg az Apple Watch-ot, míg a Self, és most a Fitness magazinokban a sportra helyezték a hangsúlyt. Az előbbi újságokban a közös pont pedig, hogy eddig kizárólag nőket céloztak a megjelent hirdetésekkel. Az East Touch, és a YOHO magazinban egyébként láthattunk már férfiakkal készített Apple Watch reklámot is, de egyelőre inkább a női vásárlókra lő az Apple.

apple_watch_pasik

Az is jól látszik az eddig megjelent Apple Watch hirdetésekből, hogy az Apple nem fél teljesen újragondolni a marketingstratégiáját. Az Apple watch bemutatásáig mindig a termék volt előtérben, és sosem használtak például csinos lányokat a termékeik reklámozására. Az Apple Watch reklámok kapcsán viszont nem félnek bedobni egy-egy csinos hasat, vagy akár formás női melleket megmutatni, miközben maga a termék szinte alig észrevehető a fotókon.

Az Apple Watch megjelenése már nincs messze. Első körben kilenc országban lesz kapható az Apple Watch: Ausztráliában, Kanadában, Kínában, Franciaországban, Németországban, Hongkongban, az Egyesült Királyságban és természetesen az Egyesült Államokban. Ez több rajtoló ország mint amire számítottunk, viszont Magyarországról sajnos nem esett szó, bár Tim Cook megemlítette, hogy keményen dolgoznak, hogy az Apple Watch minél előbb eljusson több országba is. A fent említett kilenc országban április 10-től próbálhatjuk fel az Apple Store-okban az órát, megvásárolni pedig majd április 24-től lehet.