imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Rendeld elő már most az iPhone X-et!

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Live Photos és 3D Touch az új iPhone 6s-reklámokban


Jó sok idő telt azóta, hogy az Apple új reklámokat mutatott volna be a zászlóshajó iPhone 6s-hez: legutóbb tavaly december elején érkezett két szpot, melyekben az új A9 processzor teljesítményére, illetve a mindig elérhető Hey Siri funkcióra hívta fel a figyelmet az Apple. A most bemutatott két új 30 másodperces reklámban a 3D Touch és a Live Photos kapták a főszerepet.

Az első videóban azt láthatjuk, mennyire felgyorsítja a mindennapos folyamatokat a 3D Touch használata: gyorsabban hívhatunk fel valakit, gyorsabban nézhetjük át a naptárbejegyzéseinket, gyorsabban böngészhetünk a fotók között az Instagramon, belenézhetünk weboldalakba és e-mailekbe, vagy megnyitás nélkül játszhatunk le videókat. Itt hatalmas fekete pont jár az Apple-nek, hogy egy álló videóval promózzák a funkciót, Steve Jobs ezt soha nem engedte volna. Íme a reklám:

A stílus és a narrátor a korábbi reklámokból megszokott vicces vonalat viszi tovább. Erre erősít rá az is, hogy feltűnik a reklámban Aubrey Plaza amerikai humorista és színésznő is, aki lekési a repülőgépét amiatt, hogy játszadozik a 3D Touch funkcióival. Itt egy további apró poént is elrejtett az Apple: merevítsük csak ki a képet egy pillanatra amikor Aubrey e-mailjét látjuk! Hehe:

Aubrey e-mail

Az e-mail feladója egyébként az a Kenneth Orlino, aki az Apple reklámjaiért felel a TBWA reklámügynökségért. No de térjünk is rá a következő szpotra, ami az új, általam még soha nem használt Live Photos funkcióról szól. Ezzel ugyebár „élő fotókat” készíthetünk, ami azt jelenti, hogy az exponálás előtti és utáni pár másodpercet videóként rögzíti az iPhone 6s, és ha erősebben nyomjuk meg a kijelzőt, akkor megelevenedik a fotónk. Mivel is lehetne ezt jobban illusztrálni, mint egy macskás képpel? Semmivel, az Apple-nél is erre jutottak:

Az új iPhone 6s-reklámok jól illeszkednek a készülék korábbi szpotjai közé, viszont elütnek a legutóbbi, szerintünk zseniális Apple TV-reklámtól. Arról a megjelenésekor nem írtunk, pedig érdemes lett volna, úgyhogy ha valaki esetleg lemaradt volna róla, most pótolja be:

JBL Pulse 3
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!