service1

Teljesen megújul az iSTYLE szerviz működése

#HÍREK
2016. 10. 28.
Október 24-től szinte teljesen átalakul az Apple termékek szervizelése az iSTYLE-ban. Az alábbi cikkünkben sorra veszünk minden fontos tudnivalót.

Akinek ment már tönkre bármilyen napi használatban lévő eszköze, az tudja, hogy mekkora fejfájást tud okozni a szervizelés, legyen szó autóról, okostelefonról, számítógépről vagy bármilyen más háztartási eszközről.

Az Apple és az iSTYLE folyamatosan fejleszti a szolgáltatást, hogy az ügyfeleknek a lehető legkényelmesebb szerviz élményt biztosítsa, most egész komoly újításokról tudunk beszámolni.

Alkatrész szintű javítások

Az Apple idén megkezdte az alkatrész szintű javításokat azoknál a készüléknél is, amik korábban csak teljes egységes cserével voltak javíthatók. Ez azt jelenti, hogy a hibás készüléket elküldik a hazai szervizek az Apple legközelebbi európai javítóközpontjába, ahol gyári körülmények és eszközök segítségével olyan javításokat tudnak elvégezni, ami korábban nem volt lehetséges. A korábbinál több esetben javítja az Apple a készülékeket, például ha összetörjük az iPhone-unk kijelzőjét, 49 900-59 900 forintért kapunk új kijelzőt, míg korábban ez csak az egész készülék cseréjével volt elérhető ennek az árnak a többszöröséért. Ráadásul ezek valóban gyári kijelzők, ugyanazzal a színhelyességél mint az eredeti, nem pedig a nem hivatalos szervizek ilyen-olyan minőségű alkatrészeivel történik a javítás. Vagy amennyiben a garanciális készülék kijelzője törött, de van egy belső hibája is a készüléknek, a javítóközpont a kijelző fizetős cseréje után a belső hibákkal a garanciális feltételek alapján tud foglalkozni. Fontos: ezeknél a javításoknál is az Apple európai javítóközpontja végzi az alkatrész cseréjét, tehát hosszabb időbe telik a javítás, viszont így biztosítva van, hogy gyári minőségű munkát végezzen a szerviz. Amennyiben például akkumulátor cseréről van szó, azt továbbra is a helyszínen végzi az iSTYLE szervize. A cserélhető alkatrészek listáját itt nézheted meg.

repair-raza_2x
Ahhoz, hogy az Apple új rendszerét a lehető legjobban ki tudjuk használni, az iSTYLE is megváltoztatja a szervizkoncepcióját. Eddig is minden boltunkban le lehetett adni a hibás készülékeket, ezek aztán az Andrássy úton lévő szervizbe futottak be.

Időpontfoglalás

Hamarosan azonban a Westendben található iSTYLE kivételével minden iSTYLE-ban lesz szerviz, tehát minden iSTYLE üzletben lesz technikusunk, aki bevizsgálja, megjavítja, vagy amennyiben az szükséges, közvetlenül az Apple európai javítóközpontjába küldi a készüléket, illetve információt is tud nyújtani a hibáról vagy a javításról. Ezzel megspóroljuk a központi szervizbe mozgatás idejét, és reményeink szerint megszüntetjük a hosszas sorbanállást, ami gyakran tapasztalható volt a központi szervizben.

idopont_foglalas_istyle

Fontos! Az Apple Store-okban már régóta bevezették az időpont foglalásos rendszert, mostantól az iSTYLE-ban is csak időpontfoglalással lehet a szervizszolgáltatásokat igénybe venni. Ezzel a megoldással, teljesen megszűnik a sorbanállás, hiszen minden ügyfél lefoglalt időpontra tud érkezni, a technikusok pedig az adott idősávban kizárólag az időpontra érkezett ügyféllel foglalkoznak majd. A szervizek csak időpontra érkező ügyfeleket fognak fogadni, ahol csak az adott ügyféllel és a problémás készülékével fognak foglalkozni és vagy elhárítják a hibát, vagy elindítják a javítási folyamatot. További előny, hogy az időpont foglalás megfelelő kitöltésének köszönhetően nem megy el azzal az idő az üzletben, hogy az ügyfél és technikus adatokat egyeztetnek, kizárólag a probléma feltárására és megbeszélésére tudnak koncentrálni. Az sem mellékes, hogy ha mondjuk egy hibás fülhallgatót szeretnék garanciában kicseréltetni, nem kell órákig sorbanállni, leadni a készüléket majd várni a cserére, hanem a foglalt időpontra érkezve a technikus azonnal cseréli majd bevizsgálás után, amennyiben van készleten az adott termékből.

A készülék átvételére a javítás elkészülte után azonnal lehetőség lesz ugyanabban az üzletben, ahol a készülék leadásra került vagy házhoz szállítással.

Az időpont foglaló oldalunk már elindult, egyelőre az Andrássy, Árkád és Duna Plaza szervizeinkben, hamarosan a Corvin és a Mammut üzleteink is csatlakoznak, hogy mindenki kiválaszthassa a hozzá legközelebb eső iSTYLE-t.

csere_1

Cserekészülék

Még egy jó hír a végére: az Apple hamarosan egyes garanciális iPhone-ok szervizelésének időtartamára cserekészüléket fog biztosítani. Tehát a garanciális javítások idejére az ügyfél kérhet kölcsönkészüléket, amennyiben a gyártó rendszere a javítás hosszára tekintettel a hivatalos forrásból származó készülékre lehetővé teszi ezt. Ennek egyetlen feltétele lesz, az ügyfél bankkártyáján bizonyos összeget zárol majd a szerviz, ami azonnal feloldásra kerül ha az ügyfél által visszajuttattatott készüléket bevizsgálták.