imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Magyarországi tömegközlekedés az Apple Mapsben

Budapest és vonzáskörzetével frissült az applikáció

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Négy új Apple Watch-reklám jelent meg


A múlt héten megjelent két iPhone 6 reklámfilm után az Apple most négy Apple Watch-reklámot töltött fel a YouTube-ra. A korábbiakhoz hasonlóan az új 30 másodperces filmekben is elsősorban különböző helyzeteket láthatunk, melyekben a szereplők az órájukra támaszkodnak.

Az első videó címe „Goals”, és a sportolással és egészséges életmóddal kapcsolatos funkciókra hívja fel a figyelmet. Láthatunk többek futást, jógázást, kerékpározást és otthoni edzést, valamint a gyári Workout és Activity alkalmazásokon kívül például a Strava app órás változata is feltűnik. Van egy-két vicces jelenet is, például amikor a végén a lefekvéshez készülődő férfi észreveszi, hogy még 3 perc hiányzik a napi Activity goaljából, ezért gyorsan elkezd még egy kicsit mozogni.

A „Berlin” című videóban azt láthatjuk, ahogy két kínai lány turistáskodik a német fővárosban. A repülőtérre vezető úton iMessage-eznek, de az Apple Watch abban is segít nekik, hogy megkérdezzék a helyiektől, merre találják a környék legjobb currywurstját. Keresnek gyógyszertárat is (csak nem ártott meg a sörtúra?), illetve dalszövegeket is énekelnek az órájuk segítségével. Végül pedig a naplementét is sikerül pont elkapniuk az Apple Watch-nak köszönhetően.

A Berlin párja a „Beijing” című reklám, amiben német turisták keresik fel a kínai fővárost. Az Apple Watch átváltja nekik a helyi árusnál a plüsspanda árát euróra, bár arra nem hívja fel a figyelmüket, hogy ha valami 50 jüan, érdemes ötről indítani az alkudozást. Láthatjuk azt a praktikus megoldást is, amikor az egyik barátnőnek ki kell menekítenie a másikat egy buliban egy srác mellől.

Végül pedig a „Closer” azt mutatja meg, hogyan hozza közelebb egymáshoz az embereket az Apple Watch. Láthatjuk, ahogy egy baba megszületése után rajzban tudatják a nagymamával, hogy kislány lett az unokája, de a távirányítás funkció, valamint egy egyszerű amőbajáték is feltűnik a videóban. A film végén pedig egy kissrác rajzolja össze zsírkrétával a kijelzőt – valószínűleg látta, ahogy a szülei rajzokat küldenek egymás Apple Watch-ára.

Apple Watch akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!