imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Mikorra várhatjuk az iOS 12 publikus bétát?

Megnéztük az eddigi évek tendenciáit

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Növekszik az Apple szolgáltatási bázisa, 3 millió új felhasználó a fedélzeten


Nem csak az Apple által kínált szolgáltatások gyarapodnak folyamatosan, ezzel együtt a új felhasználók is szép számmal sereglenek. A decembertől márciusig tartó 3 hónapos időszakban három millió új felhasználót regisztráltak az Egyesült Államokban a Verto Analytics szerint; az amerikai internetezők több mint fele használja már a Apple valamely szolgáltatását.

Az Apple Music megjelenése óta tartó folyamatos szolgáltatásbővülés a mai napig tart, a cupertinói cég ugyanis igen jól keres a biznisz ezen szegmensével. A jelek szerint a felhasználók szeretik az Apple szolgáltatásait: a Verto Analytics elemzői szerint 3 hónap alatt 3 millió új felhasználóval büszkélkedhet a vállalat, beleértve a webes, appos és a felhőszolgáltatásokat is. Habár némelyik ezek közül, mint például az Apple Music, elérhető egyéb operációs rendszereken is, többségük csak az Apple zárt szisztémáján belül használható.

Míg 2016 decemberében még csak 114,8 millió felhasználója volt az Apple-nek az Egyesült Államokban az összes szolgáltatást tekintve, addig 2017 márciusára ez a szám 117,1 millióra kúszott fel. Ebben nagy szerepet játszhat az Apple Music gyors növekedése is, amely 1,5 év a 20 milliós előfizetői tábort is átlépte, 2016 decemberében már a 70 millió felhasználó felé közelített a a szolgáltatás. Ilyen ütemű növekedés mellett pedig egyáltalán nem meglepő mindent egybe vetve a havi egy milliós növekedési átlag. Emellett persze más előfizetések is szerepet játszhatnak, mint például az iCloud felhő, ami potom pénzért kínál megfelelő mennyiségű tárhelycsomagokat.

Még ennél is meghatározóbb az App Store jelentősége, ami óriási növekedésen ment keresztül a tavalyi évben. Az Apple brutális számokról beszélt. Az összes régiót tekintve 40%-os, a kiemelt régiók (USA, Egyesült Királyság, Kína, Japán) viszont 90%-os növekedést mutattak. A szolgáltatások biznisze az Apple hivatalos Q2-es eredményei szerint 7 milliárd dollárt hozott a cég konyhájára, ami 16%-os növekedést jelent az előző év ugyanezen időszakához képest. Az alkalmazások száma mellett a felhasználói bázis is növekedett, és ez a jelenlegi kimutatás szerint sincsen másképp, a növekedés tovább zakatol.

Az Apple szolgáltatásüzlete is kisebb robbanáson ment keresztül. Márciusban az Apple App Store-ját 88,1 millió felhasználó használta, ami a december 85,3 milliós teljes felhasználói számhoz képest hárommilliós növekedést jelent – mondta Verkasalo, a Verto Analytics CEO-ja. Márciusban a felhasználók átlagosan 27,8 percet töltöttek az App Storeban. Az iOS termékek folytatólagos sikere az élvonalban tartja az App Store-t, mint ahogy az okostelefon-használati időt az applikációk dominálják, ez  – és a felette álló irányítás – továbbra is az Apple egyik fő erőssége a mai digitális ökoszisztémában.

A Verto Analytics adatai szerint a felhasználók átlagban 7 óra 51 percet töltöttek az Apple szolgáltatásainak használatával márciusban. Az amerikai internetező közösség 54,4%-át tudta elérni a vállalat, ami jelenleg 117,8 millió felhasználót jelent. Ebbe belefoglaltatik a szolgáltatások és alkalmazások használata is, mobilspecifikusan pedig 28,9%-os az arány, ami 61,4 millió felhasználót takar. A kettőt összevetve összesen a netes felhasználók 51,9%-át százalékát vonzotta be így vagy úgy a cupertinói cég ebben a régiüban. Ezen felhasználók nagyjából fele használja nap, mint nap az Apple szolgáltatásait, ami az iOS integrált alkalmazásaival magyarázható. Az App Store növekedési ciklusa rendületlen, a már említett 88,1 millió amerikai felhasználó átlagban 27,8 percet tölt el a használatával.

Forrás: Apple World Today

iPhone 8 (PRODUCT) RED

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!