tab_s

A Samsung most az iPadet alázza a reklámjaiban

#HÍREK
2014. 07. 12.
Pont egy hete szombaton érkezett a Samsungtól egy iPhone alázó reklám. Mára nem egy, hanem mindjárt két reklám is jött, amelyben az iPadet szapulják.

Az első reklámban az apuka harcol a gyermekével, mert a gyerek a Rio című animációs filmet szeretné nézni, apuka meg a meccset. Persze az iPaden egyszerre csak az egyik mehet, de szerencsére a Samsung Galaxy tableten mehet egyszerre a rajzfilm, és a meccs is.

Mi folyik itt? Ahhh, úgy tűnik apa táblagépe egyszerre csak egy dolgot tud. Mi történne ha ez egy Samsung Galaxy Tab S lenne? A Galaxy Tab S az egész családnak tud adni valamit amin mosolyoghatnak. Látod amit én látok? Samsung Galaxy Tab S.

A második reklámban két srác néz egy horrorfilmet, de a gyilkos nem látszik az iPad kijelzőjén. Szerencsére az egyik srác Samsung táblagépén jól látszódik a gyilkos, köszönhetően a Super Amoled kijelző kontrasztarányának.

Mi a hiba itt? Ahhh, ez nem Super AMOLED. Milyen lenne ugyanez egy Samsung Galaxy Tab S tableten? Összehasonlítva sok LCD kijelzővel, a Super AMOLED kijelző 100-szor nagyobb kontrasztot tud. Az 1000:1 helyett 100 000:1 kontrasztot kapsz. Az LCD kijelzők háttérvilágítással működnek, de a Super AMOLED egyenként ki-be kapcsolja a pixelek megvilágítását. Tehát megkapod az összes finom részletet és a fekete árnyalatait amit a legtöbb LCD nem tud megmutatni. Látod amit én látok? Samsung Galaxy Tab S.

A Samsung rengeteget költ marketingre, de talán nem ezek a legjobban elköltött dollárok, ugyanis ahogy a tegnapi cikkemben is írtam, zuhannak a készülékeladások a Samsungnál. A multitask jó dolog, a kisgyerek is aranyos, de valahogy nem áll össze az egész. A meccs vagy a Rio hangja szól például? Az Apuka odaadhatná a telefonját is a gyereknek, vagy akár a TV-t is bekapcsolhatná, hiszen otthon van. A második reklámban erősen túloznak. Az iPad kijelzője nagyon jó, és bár elvileg tényleg gyengébb a feketéje, közel nem ennyire rossz mint amit a reklámban látunk, mégis egyértelműen egy iPaddel hasonlítják össze a Galaxy Tabet. Rengeteg időt elvisz ezekből a reklámokból a konkurencia szapulása, nem biztos, hogy ez a jó megoldás, főleg ha a lojális Apple felhasználókat szeretnék megszerezni maguknak. Úgy látszik a Samsung új mottója: ha nem tudsz győzni, akkor gyalázz.