imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Színkavalkád a legfrissebb Apple Watch reklámban


Hangulathoz illő formát ölt az Apple Watch-od, hirdeti a cupertinói cég legújabb reklámja, amiben szokás szerint most sem kellett csalódnunk, sokadszori nézésre is élvezetes az óráról szóló új videó. Ha csak egy YouTube videót nézel meg ma, akkor ez legyen az!

Stresszes életet élhet az, aki az Apple-nek készít reklámvideókat, mivel a cég a reklámjaiban sem nélkülözi a lehető legjobb megoldásokat, ötletességet és egyediséget. Ezeket a reklámokat futószalagon szállítja a cég, olyan rendszerességgel, mint például a Shot on iPhone vagy a nemrégiben debütált iPad Pro reklám sorozatot. A jelen epizód a megszokott 15 másodpercnél egy kicsit hosszabbra sikerült: zanzásítva mutatja be, hogy milyen sokféle felhasználási módja lehet a Watch-nak, és ezeket az élethelyzeteket pedig színekhez társították az alkotók.

Az Apple Watch utoljára ősszel, az iPhone 7 bemutatásával egy időben frissült, a GPS-szel és a vízállósággal ellátott Series 2 pedig egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A karácsonyi időszakban vitték, mint a cukrot, az Apple pedig igen szép eladásokat volt képes produkálni 2016 negyedik negyedévében. Az okosóra jelentősége egyre erősebbé kezd válni, és úgy látszik, ezzel a marketing és a kreatív csapat is tisztában van.

A videó gyors, lendületes felépítése újra előhozta belőlem a kisördögöt; megfogadtam, hogy kivárom a következő szériát, de nem tudom, meddig bírom még Series 2 nélkül. Azt kell, hogy mondjam, valamit nagyon jól csinál az Apple, élvezet ezeket a videókat újra és újra végignézni. Egyelőre nincs hír arról, hogy mikor fog frissülni a Watch. Tavasszal már szinte biztos, hogy nem, így tehát kíváncsian várjuk, mit hoz a szeptember.

Beoplay A2 Active akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!