imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Tavasszal indul a Planet of the Apps


Eddy Cue, az Apple internetes szoftverekért és szolgáltatásokért felelős alelnöke, a cég második saját sorozatáról beszélt bővebben, amely kizárólag az Apple Music-on keresztül lesz elérhető.

Az Apple Music jelenleg a leggyorsabban fejlődő online szórakoztató szolgáltatás, ami ma már több, mint 20 millió előfizetőt tudhat maga mögött, annak ellenére, hogy mindössze másfél éve indult a cupertinóiak zenei biznisze. A Carpool Karaoke után egyből egy újabb sorozattal rukkolnak elő, a Planet of the Apps-szel. A műsorban szereplőknek az a feladatuk, hogy a saját ötleteiket 60 másodpercben prezentálják, amik friss startupként indulhatnak el, feltéve ha a zsűri kiválasztja az appötletet. Ehhez rengeteg segítséget fognak kapni a Szílicum-völgy nagyjainak mentorálásával.

Eddy a Code Media nevű konferencián beszélt a szolgáltatásuk jövőjéről. Szerinte ezeknek a sorozatoknak az a zsenialitása, hogy tematizáltak, illetve akármikor bármelyik Apple-eszközről elérhetőek. Mindössze egy Apple Music előfizetésre van szükség, és a zene mellé az Apple-höz köthető sorozatokat is megkapjuk, amiket akár utazás közben, akár otthon a nappali tévéjén is megnézhetünk, hasonlóan a Netflix által kínált filmekhez, akkor, amikor mi akarjuk, zavaró reklámok nélkül.

Hozzátette, hogy az Apple úgy látja, a legtöbb ember felesleges kábeltévé előfizetésekre költi a pénzét (az USA-ban különösen drága mulatság a tévé előfizetés), több száz olyan csatornáért fizetnek, amiket tulajdonképpen sosem néznek. Viszonyításképpen: az Egyesült Államokban átlagosan 100-160 dollárba kerül a tévézés, ehhez képest egy Apple Music előfizetés csupán havi 5 dollár. Emellett az előfizetők rengeteg reklámot kénytelenek nézni, köztük olyanokat is, amikre egyébként egyáltalán nem kíváncsiak. A hagyományos tévéadások streamingjének elterjedésétől azt várják, hogy mivel sokkal több eszközön és a napunk bármely időpontjában elérhetővé válik a tévézés, így a nézők száma is gyarapodni fog.

Az almás cégnél azzal számolnak, hogy az emberek a kényelem és az Apple Music egyszerűsége miatt fogják az ő általuk kínált tartalmakat előnyben részesíteni a felhasználók. A sorozatok elérhetővé tételével a többi zenei streaming szolgáltatást is képesek lennének maguk mögé kényszeríteni, habár korábban Jimmy Iovine is kiemelte, hogy az Apple Music nem kíván a Netflix vagy a Spotify vetélytársa lenni, ők ennél komplexebben vélekednek a médiafogyasztásról:

Mi az Apple Musicnál egy mindent átívelő popkultúrális élményt próbálunk meg létrehozni, ami magába foglalja a zene- és videótartalmakat egyaránt. Tudod, ha a South Park készítői besétálnak az irodámba nem mondom azt nekik, hogy menjetek ki, mert ti nem vagytok zenészek. Mindent megteszünk azért, hogy jól orrba koppintsuk a jelenlegi populáris kultúrát.

– jegyezte meg Iovine korábban.

Forrás: 9to5mac 1, 2

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!