imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

DJI Osmo Mobile 2

Teszteltük a DJI legújabb kamerastabilizátorát

Te mennyire vagy béna a techcuccok beüzemelésében?


Az amerikaiak például eléggé azok. Pedig a megkérdezettek 70%-a inkább menne fogorvoshoz, minthogy feladja a magába vetett hitét afelől, hogy össze tud szerelni egy nyomtatót. Érdekes felmérés a tengerentúlról.

Az ember könnyen esik abba a hibába, hogy túlbecsüli saját képességeit. Ha sikerrel össze tudunk szerelni egy IKEA polcot használati utasítás nélkül, rögtön a következő MacGyvernek képzeljük magunkat, és már azon agyon agyalunk, miként tudnánk egy használt papírzsebkendővel megoldani az emberiség energiaellátási gondjait a következő 100 évben.

Az amerikaiak legalábbis biztosan hasonló mértékű önbizalommal veselkednek neki a frisset szerzett tech kütyük beüzemelésének – derül ki egy még nem publikált, de a CNet részére kiadott felmérésből.

A kutatásban több mint 1500, 18. életévét betöltött embert kérdeztek meg, mihez kezdenek, miután vásároltak egy új set-top boxot, okostévét, routert, nyomtatót vagy valamilyen hasonló tech eszközt. Nem meglepő módon, 75%-uk úgy dönt, hogy maga vág neki a ketyere üzembe helyezésének.

A leadben említett 70%-os adat nem volt vicc: a megkérdezetteknek valóban ennyi százaléka válaszolta, hogy inkább menne fogorvoshoz, semmint feladja a harcot a gépekkel és felhívja a techsupportot. Oh, az a büszkeség!

Ami aztán sajnos hamar millió darabra törik a realitás rideg talaján. Mert hogy a kezdeti lelkesedésnek nyögés a vége, 30%-a a lelkes vállalkozóknak végül mégis csak a techsupportnak sírja el bánatát. És ez az adat csak azokat a tisztalelkűeket foglalja magába, akik hajlandóak voltak beismerni bénázásaikat…

A megkérdezettek felének leginkább a szoftverrel szokott meggyűlni a baja. A hardveres küzdelmeknek 27%-a megy el a kábelezéssel, 12% pedig már magánál az alkatrészt felismerésénél elvérzik.

Gondolom senkit nem lep különösebben, hogy a felmérést épp egy olyan cég végezte, akik vizuális techsupport alkalmazást készítenek. A képek (és a kutatás eredménye) alapján nem tűnik hülyeségnek a dolog…

Ezek után nem is olyan csoda, hogy az Apple ekkora népszerűségnek örvend az Egyesült Államokban, és persze azon túl is. Nemcsak szuper, gyönyörű hardvert kapsz a pénzedért, de még az önbecsülésed sem fog a Mariana-árok mélyére süllyedni a beüzemeléskor…

Ti hogy álltok a dologgal?

Forrás: CNet

Ami azt illeti, éppen akad pár akciós MacBook a webshopban. Ha te sem akarsz többé szívni a techcuccaiddal, itt a vissza nem térő alkalom. Témába vágó olvasmány, interjúnk a Prezi rendszergazdájával arról, miért használnak szinte kizárólag Maceket.

iPhone 8 (PRODUCT) RED

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!