imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Szuper tablet, szuper áron

Már elérhető az új, 2018-as iPad!

Te minden nap zárod a köreidet?


Egy új aloldalt hozott létre az Apple, arra ösztönözve az Apple Watch tulajdonosokat, hogy a napi kitűzött mozgásmennyiséget teljesítsék. A cél egyszerű: minden nap zárd a köreidet!

Nincs jobb motiváció egy edzőnél, egy sporttársnál vagy jobb híján egy eszköznél, ami számolja a napi kitűzött céljainkat. Az Apple az Egészség alkalmazásban összegzi a különböző eszközöktől összeszedegetett információkat, a Tevékenység alkalmazás pedig kifejezetten az órával való sportolásra lett kitalálva. A koncepció egyszerű: tűzz ki magad elé egy célt és teljesítsd!

A napi cél három szegmensből áll: mozgás (piros), gyakorlat (zöld), állás (kék). Ha minden körödön teli a csík a nap végén, akkor tudod, hogy ma is elérted a napi mozgásmennyiségedet. Erre több féle módon is motiválja az Apple a felhasználókat. Ebből az egyik a Tevékenység kihívásokért kapható medál. Gyakorlatilag olyan, mint egy számítógépes játék, ahol a teljesítményért kitüntetés jár.

A legújabb módszer pedig egy promóciós oldal, ahol az Apple tippeket ad arra, hogyan érdemes nekiállni az életmódváltásnak. Szerintük nem is olyan nehéz, hiszen csupán csak arra kell koncentrálni, hogy minden nap bezáródjanak a körök, és így napról napra, hétről hétre, hónapról hónapra garantált a változás. Legyen szó kutyasétáltatásról, kertészkedésről vagy bármilyen házimunkáról: nem kell naponta órákat sportolni az egészséges életmódhoz.

Ezekkel a tevékenységekkel a mozgás körünket tudjuk zárni. A gyakorlathoz valamilyen sporttevékenységet kell végeznünk, például fél óra futás vagy kerékpározás már elegendő lehet ahhoz, hogy a zöld kör is minden nap bezáródjon. Ebben segítenek az olyan alkalmazások, mint a Nike+ Run Club, ami a futás szerelmeseit állítja napi kihívások elé.

Az állás körrel a tunyaság ellen védekezhetünk. A Watch óránként jelez, hogy álljunk fel és sétáljunk minimum egy percet. Ezekkel a napi pár perces gyakorlatokkal például elkerülhető a cukorbetegség kialakulása. Ha a hónap minden napján sikerül zárni a köröket, akkor a végén medál a jutalom, az alkalmi kihívásokért pedig egyedi kitűzőket szerezhetünk.

Az Apple új promóciós oldala arra is felhívja a figyelmet, hogy a tolószékesek is részt vehetnek a medálvadászatban, mert a Watchot úgy tervezték, hogy számukra is pontos méréseket legyen képes végezni. Így például azt is tudja számolni, naponta mennyit tekernek a tolószéken és méri az egyéni mozgásformákat is.

Forrás: 9to5mac

Erre vártál!

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!