imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A jövő megérkezett!

Az Apple bemutatta az iPhone X-et

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Új Apple Music-reklám az Emmy-gála alkalmából


Itthoni idő szerint ma hajnalban tartották a 67. Emmy-gálát az Egyesült Államokban, ahol szokás szerint különböző műfajok alapján díjazták az elmúlt év legjobb tévés alkotásait. A műsor közben az Apple is bemutatott egy új reklámot, mely az Apple Music-ot hivatott népszerűsíteni.

A nagyjából egy perces videóban azt láthatjuk, ahogy a színésznő Taraji P. Henson és Kerry Washington megérkezik az énekes Mary J. Blige házába. Leülnek, és a jó öreg mixtape-ekről, vagyis egyénileg összeállított válogatáskazettákról beszélgetnek, amikor Blige bedobja, hogy régen milyen sok idő volt ezeket összerakni, de most az Apple Music a hangulatodnak és az ízlésednek megfelelő játéklistákat és válogatásokat állít össze. Kerry Washington erre azt mondja:

Mintha lenne egy barátod a laptopodban, aki megcsinálja neked a mixtape-eket.

Érdekes módon a Selmáról ismert Ava Duvernay által rendezett reklám egyelőre csak a Twitteren érhető el, a YouTube-ra még nem töltötte fel az Apple, bár valószínű, hogy ami késik nem múlik. Duvernay azt is elárulta, hogy összesen három Apple Music-reklámfilmet rendezett, a másik kettő a következő hetek során kerül adásba.

A szerkesztőségben különösebben nem nyerte el a tetszésünket a mostani darab, viszont jól rávilágít arra, hogy egy olyan sokszínű szolgáltatást, mint az Apple Music, sok különböző stílusú reklámmal érdemes népszerűsíteni, hiszen különböző ízlésvilágú célcsoportokat kell megszólítani. A közönségnek viszont tetszik, a Twitteren jelentős túlsúlyban vannak a pozitív vélemények.

Az Apple korábban a Connect szolgáltatást népszerűsítette szintén nagyjából egyperces rövidfilmekkel, az első eresztésről mi is írtunk, a második azonban valamiért kimaradt, úgyhogy nézzük meg most ezeket is, ha már az Apple Music-reklámokról van szó. Volt Flo Morrissey:

Flying Lotus:

Leon Bridges:

És Shamir is:

Nem nehéz észrevenni, hogy az Apple főleg azokat a részeit reklámozza az új zenei streaming-szolgáltatásnak, mellyel próbálják megkülönböztetni azt a konkurenciától: ilyenek az élő kurátorok által összeválogatott listák az algoritmusok helyett, valamint a Connect közösségi funkció, amin keresztül a kedvenc előadóinkat követhetjük, valamint exkluzív tartalmakhoz juthatunk hozzá.

Forrás: MacRumors.

Mac akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!