imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Új interaktív reklámtáblákkal hirdet az Apple


Az Apple az utóbbi időben nagyon kreatív reklámtáblákat és hirdetési módszereket talált ki. Az utóbbiért még díjat is kapott a Cannes Lion fesztiválon. Most a Shazammal közös erővel ismét sikerült újat alkotniuk. Az Apple Musicot hirdető felületek már ellepték egész New Yorkot.

Az új hirdetőtáblát úgy tervezték, hogy az iOS-en futó Shazam alkalmazás QR kód felismerő funkciójával működjön. A képen egy átlagosnak tűnő Apple Music felirat van egy előadó portréjára helyezve, de a mintákat a betűkben és az alma logóban úgy alakították ki, hogy ha a kamerát a táblára irányítjuk, akkor megjelenjen a képen látható előadó Apple Music Connect oldala.

applead2

A táblákon csak egy kis Shazam logó figyelmeztet a tábla bal alsó sarkában, hogy kicsit eltér a többitől. Valószínűleg az új kampány ismételten a Shazam és az Apple közti köteléket erősíti majd meg. Az iPhone-okban található személyi asszisztensünk a zenefelismeréshez az iOS 8 megjelenése óta a Shazamot használja. Csak kérdezzük meg tőle, hogy „What’s this song?”, „What is currently playing?” vagy „Name this tune” és Siri egyből elkezdi hallgatni, hogy milyen zenét is hallhatunk éppen.

applead

Az új kampány sikere igen kétesélyes, hiszen sokan nem fogják tudni, hogy a hirdetőtáblában ilyen rejtett lehetőség is van. A tábla különleges „funkciója” pedig inkább szórakoztató, mint hasznos. Hiszen gondoljunk csak bele, ha kíváncsiak vagyunk egy előadó Connect oldalára, akkor a Zene alkalmazás segítségével egyből rá tudunk keresni. Egy hirdetőtábláról pedig nem fogunk megkedvelni egy előadót. Ettől függetlenül remek szórakozást nyújthat, hogy a Shazam alkalmazásban ilyen rejtett funkció van. Az pedig ismét kérdéses, hogy miért töltenénk le, ha az appban nyújtott lehetőségek már az iOS-be beépítve érkeznek a felhasználókhoz.

Ettől függetlenül az Apple Music már így is sikeresnek nevezhető, hiszen jelenleg 11 millió felhasználója van. Az amerikai vállalat pedig tovább fogja bővíteni (és remélhetőleg javítani) a szolgáltatását, hiszen nemrégiben egy új funkciót is kaptak a felhasználók Beats 1: Replay címszó alatt.

Forrás: AppleInsider

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!