imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Szuper tablet, szuper áron

Már elérhető az új, 2018-as iPad!

Új iPad Pro reklámok érkeztek


És egy ráadás Portré megvilágításos korábbról. Kiterjesztett valóság és Apple Pencil a középpontban.

Gőzerőkkel folyik tovább az iPad Pro népszerűsítése. Az utóbbi időben a legtöbb hangsúlyt az iOS 11-gyel érkezett funkciók kapták. Szó se róla, a legújabb mobil operációs rendszer valóban sok olyan újdonságot hozott, amelyek a “ki tudja-e váltani az iPad Pro a laptopot” tesztünknél még hiányzott. Nem véletlenül írtuk még anno, hogy a frissítés legnagyobb nyertesei az iPadek lettek.

A most közölt két, ultra rövid, egyenként 15 másodperces reklám is ugyanezt a vonalat viszi tovább. A főszerepben ugyanaz a kislány, aki novemberben még afelől érdeklődött, mi az a számítógép.

Az első szösszenetben az ARKit nyújtotta fékevesztett mókázási lehetőségekbe nyerhetünk betekintést. Kislány biciklizik kicsit, majd egy padon ülő fazon mellé oda “kiterjesztett-valóságol” egy kanapét. A kis csibész.

A második felvonásban egy fa tetején látjuk viszont főszereplőnket, miközben jegyzeteket készít. Van itt minden: dock villantás, drag&drop, Apple Pencil és társaik.

Ha nem is ezekért az alkotásokért fog reklámdíjat kapni az Apple, kétségtelenül rávilágítanak az iPad Próban rejlő lehetőségekre. Mert hogy azok vannak bőven a gépekben, mi is imádtuk az új modelleket.

Végül pedig egy Portré megvilágításos reklám egy nappal korábbról. Semmi extra, csak a szokásos: stúdió nélkül is lőhetünk egész profinak ható fényképeket. Ezzel sem tudnánk vitatkozni.

Az előző generációs iPad Prók most éppen brutális leárazásokon mentek keresztül. Akár 75 000 forintot is spórolhattok, ha most vásároltok, érdemes kihasználni a lehetőséget, amíg tartanak a készletek.

Beoplay H9i

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!