iPhone 6s Cookie Monster

Új iPhone 6s reklám, egy igazi világsztárral

#HÍREK
2016. 03. 17.
Régebben nem volt jellemző az Apple-re, hogy különböző hírességeket szerepeltessen a reklámjaiban. Ez az utóbbi időben igencsak megváltozott, elég csak Jamie Foxx vagy Bill Hader „vendégszereplésére” gondolni. Most érkezett egy új iPhone 6s reklám, amiben ismét egy igazi világsztár szerepel.

A téma – csakúgy mint a Jamie Foxxos reklámokban – ismét a Hey Siri funkció, vagyis az, hogy az iPhone 6s és iPhone 6s Plus esetében már nem feltétlenül kell megnyomnunk a készülékünk főgombját ahhoz, hogy aktiváljuk kedvenc virtuális asszisztensünket. A főszereplő ezúttal pedig nem más, mint Cookie Monster, azaz Süti szörny egyenesen a Szezám utcából.

Süti szörny mi mást csinálna, sütit süt, amiben hű társa, az iPhone 6s is a segítségére van. Mivel ilyenkor előfordul, hogy nem szívesen maszatolná össze az ember a telefonját, nagyon jó szolgálatot tesz a Hey Siri funkció. Süti szörny is ennek segítségével indítja el a 14 perces időzítőt, majd megkéri Sirit, hogy kezdje el lejátszani a várakozáshoz összeállított zeneválogatását (a sor épp Jim Croce-tól a Time In A Bottle-ön van). Innentől azt láthatjuk, hogyan telnek az idegőrlő másodpercek – az egyetlen reményt, a fényt a sötét alagút végén csak a finom süti ígérete jelenti.

Érdemes figyelni az utolsó másodpercben is, ugyanis egy – szó szerint – apró Szezám utca utalást is elrejtett az Apple a videóban. Ha netán lenne olyan, akinek nem ismerős az új reklám főszereplője, röviden összefoglalva: a Szezám utca egy jelenleg is futó amerikai bábfilmsorozat, mely 1969. november 10. óta máig 46 évadot és 4384 epizódot élt meg. Összesen 140 országban vetítik, 2009-ben 120 millió nézője volt. A sorozat célja többek között megtanítani a gyerekeket alapműveletekre, például számolás, írás-olvasás, mindezt humoros formában és a popkultúra elemeivel vegyítve.

John Gruber életének egy vicces részletét is megosztotta az új Apple-reklámmal kapcsolatban:

Igaz történet (kérdezzétek csak meg anyukámat): akkora rajongója voltam a Süti szörnynek, hogy az első szavam a »süti« volt. Sosem voltam túl visszafogott.

Sorozatban ez egyébként az Apple 14. iPhone 6s-reklámja. A legújabb modell reklámkampánya során egyébként nem először találkozhatunk humoros videóval, íme néhány a korábbi kedvenceink közül: