imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Magyarországi tömegközlekedés az Apple Mapsben

Budapest és vonzáskörzetével frissült az applikáció

Új iPhone 7, Apple Watch és Apple Music reklámok érkeztek


Egész csokor új Apple-termék jelent meg az elmúlt hetekben, úgyhogy ahogy az lenni szokott, reklámok is érkeztek hozzájuk. Nem is akármilyenek, az utóbbi idők talán kicsit gyengébb eresztései után úgy tűnik, hogy a reklámok terén is összekapták magukat Cupertinóban.

Kezdjük mindjárt a legelső iPhone 7 reklámmal, vagy „teaserrel”, ami még az (amerikai) előrendelések idején jelent meg múlt héten. Teljesen szembemegy az Apple-től megszokott vidám, színes stílussal, és sötét, titokzatos 30 másodpercben mutatja be a főbb újdonságokat (dupla kamera, vízállóság, stb.):

Tegnap aztán két újabb iPhone 7 reklám is megjelent. Az első címe Midnight, és az éjszakai fotózásra koncentrál – elképesztően jól sikerült. Ebből egyből megismerhetjük az új szlogent is: practically magic, amit magyarra talán „gyakorlatilag varázslat”-ra fordíthatnánk. A zene az In a Black Out című dal a Hamilton Leithauser + Rostam duó új albumáról.

A Morning Ride című spot elsősorban a vízállóságról szól. Azt láthatjuk, ahogy a hatalmas reggeli viharban egy férfi bringázni indul, az edzést pedig az iPhone 7-jével követi, aminek már nem árt egy kiadós eső sem. Ez is nagyon jól sikerült, és zeneileg mi más is illene hozzá, mint a Thunderstruck az AC/DC-től.

Persze nem csak az iPhone 7-et mutatta be nemrég az Apple, hanem az Apple Watch új generációit is. Így az Apple Watch Series 2 is kapott egy pörgős, egyperces reklámot, amiben kiemelik az új, még jobb vízállóságot, de szerepet kap a Breathe funckió is, az úszáskövetés, az üzenetek, kihívások és a kerekesszékeseknek készült watchOS 3 újdonságok is. A zene az egyik nagy kedvencem, a Sinnerman Nina Simone-től.

Az iOS 10-ben többek között teljesen átalakított Apple Music-ot is kaptunk, úgyhogy ez is igazán megérdemelt egy új reklámot. Ez a videó lett a leghosszabb a maga két percével, és a vicces vonalra megy rá: James Corden, a The Late Late Show (és persze a Carpool Karaoke) házigazdája traktálja a reklámötleteivel Eddy Cue-t, Jimmy Iovine-t és Bozoma Saint Johnt. A legjobb szerintem a sivatagos jelenet lett.

iPhone SE akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!