imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

A Lightning csatlakozó olyan mint a köldököd

Így tisztíthatod meg

Új iPhone 7, Apple Watch és Apple Music reklámok érkeztek


Egész csokor új Apple-termék jelent meg az elmúlt hetekben, úgyhogy ahogy az lenni szokott, reklámok is érkeztek hozzájuk. Nem is akármilyenek, az utóbbi idők talán kicsit gyengébb eresztései után úgy tűnik, hogy a reklámok terén is összekapták magukat Cupertinóban.

Kezdjük mindjárt a legelső iPhone 7 reklámmal, vagy „teaserrel”, ami még az (amerikai) előrendelések idején jelent meg múlt héten. Teljesen szembemegy az Apple-től megszokott vidám, színes stílussal, és sötét, titokzatos 30 másodpercben mutatja be a főbb újdonságokat (dupla kamera, vízállóság, stb.):

Tegnap aztán két újabb iPhone 7 reklám is megjelent. Az első címe Midnight, és az éjszakai fotózásra koncentrál – elképesztően jól sikerült. Ebből egyből megismerhetjük az új szlogent is: practically magic, amit magyarra talán „gyakorlatilag varázslat”-ra fordíthatnánk. A zene az In a Black Out című dal a Hamilton Leithauser + Rostam duó új albumáról.

A Morning Ride című spot elsősorban a vízállóságról szól. Azt láthatjuk, ahogy a hatalmas reggeli viharban egy férfi bringázni indul, az edzést pedig az iPhone 7-jével követi, aminek már nem árt egy kiadós eső sem. Ez is nagyon jól sikerült, és zeneileg mi más is illene hozzá, mint a Thunderstruck az AC/DC-től.

Persze nem csak az iPhone 7-et mutatta be nemrég az Apple, hanem az Apple Watch új generációit is. Így az Apple Watch Series 2 is kapott egy pörgős, egyperces reklámot, amiben kiemelik az új, még jobb vízállóságot, de szerepet kap a Breathe funckió is, az úszáskövetés, az üzenetek, kihívások és a kerekesszékeseknek készült watchOS 3 újdonságok is. A zene az egyik nagy kedvencem, a Sinnerman Nina Simone-től.

Az iOS 10-ben többek között teljesen átalakított Apple Music-ot is kaptunk, úgyhogy ez is igazán megérdemelt egy új reklámot. Ez a videó lett a leghosszabb a maga két percével, és a vicces vonalra megy rá: James Corden, a The Late Late Show (és persze a Carpool Karaoke) házigazdája traktálja a reklámötleteivel Eddy Cue-t, Jimmy Iovine-t és Bozoma Saint Johnt. A legjobb szerintem a sivatagos jelenet lett.

Akár 20% kedvezménnyel
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!