iPhone 7 reklám

Új iPhone 7 reklám: Giovanni nagyot ugrik

#HÍREK
2016. 11. 03.
Ismét egy új reklámmal jelentkezett az Apple az iPhone 7-hez. Az egyperces videóban az új modellek két funkcióját emelik ki: a sztereó hangszórókat és a vízállóságot. A stílus meglehetősen szokatlanra sikeredett.

Az utóbbi időben meglehetősen hullámzó az Apple-reklámok minősége. A legutóbbi Apple Music szpot például kifejezetten gyenge lett, pedig ebben a témában is sikerült már vicceset alkotni. Ami az iPhone 7 reklámokat illeti, ezekre eddig nem igazán lehetett panasz, mind a „teaser”, mind a Midnight és Morning Ride névre keresztelt videók fogadtatása pozitív volt a nagyközönség részéről.

Most egy újabb taggal bővült az iPhone 7 reklámok köre – íme a Dive névre keresztelt videó:

Azt láthatjuk, hogy egy idősebb úr (Giovanni, akinek AirPods fülhallgatója is van) egy tetőmedence mellett henyél és lekerekített téglalap alakú fehér foltot szeretne a mellkasára, majd amikor – feltehetően – az Apple Musicon elindul a La Virgen de la Macarena című szám, a Control Centerben felhangosítja a készüléket, leteszi az aranyszínű iPhone 7 Plust, és elindul az ugrótorony felé.

Útközben rácsodálkozik egy másik férfi, odaadja a napszemüvegét egy kislánynak, majd egy durva hasasnak induló tökéletes ugrást visz véghez a jelenlévő hölgy nagy elismerésére. A telefonra ráfröccsen a víz, de ez természetesen nem árt neki. A végén pedig feltűnik a szokásos „practically magic”, vagyis „gyakorlatilag varázslat” szlogen – az apró betűvel együtt, ami arra figyelmeztet, hogy vízkár esetén nem érvényes a jótállás.

Apró megjegyzés: a reklámban az látszik, hogy az iPhone hangszórója „megrezegteti” a vizet ahogy benne áll a készülék és hangosan szól róla a zene. Jelentjük, kipróbáltuk ugyanezzel a számmal, és sajnos nem működik a dolog, úgyhogy házilag nem lehet hasonló videókat készíteni (vagy kell valami brutál hangfal hozzá).