Shot-on-iPhone-colors-cover

Új lendületet ad a Shot on iPhone kampánynak az Apple

#HÍREK
2016. 06. 30.

Az Apple jó érzékkel indította útjára tavaly márciusban az iPhone 6 népszerűsítésére szánt Shot on iPhone kampányt. A Flickren már évek óta az iPhone kamerája a legnépszerűbb, de egy vakteszten androidos felhasználókat is sikerült már megtrollkodni. Rá is fér az iPhone kamerájára a népszerűsítés, és nemcsak azért, mert a felhasználók jelentős hányada ez alapján választ magának készüléket, hanem mert a konkurencia is jóval erősebb, mint pár éve.

Azért az általában jól működő Apple marketinggépezetbe is csúszik néha pár homokszemcse, ezért volt az, hogy az anyák napi Shot on iPhone videót megöncenzúrázták, kivágva egy leszbikus párt, ügyelve a különböző országok „eltérő kultúrájára”. Ilyen problémát most nem generálták maguknak, mert az új plakátkampány a Színek (Colors) címet kapta, és meglepő módon az iPhone kamerája által megörökített vibráló és csodálatos színekre koncentrál.

new-shot-on-iphone2

Az ősszel megjelenő iOS 10-ben még könnyebben és még gyorsabban tudjuk majd elindítani a kamera alkalmazást, az Apple pedig igyekszik továbbra is emlékeztetni az embereket, hogy a legjobb fényképező mindig az, ami nálad van, a telefonod pedig, ugye, szinte mindig nálad van. Az eddigi kampányokhoz hasonlóan minden kép alatt ott van, hogy ki lőtte az adott képet iPhone 6s-sel. A plakátokat világszerte számos országban helyezték ki, és a felsorolás jól mutatja, hogy mely országokat tartja üzletileg fontosnak/lát bennük potenciált az Apple: Egyesült Államok, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Svájc, Törökország, Oroszország, Egyesült Arab Emirátusok, Brazília, Chile, Kolumbia, Mexikó, Japán, Szingapúr, Hong Kong, India, Dél-Korea, Kína, Malajzia, Új-Zéland és Thaiföld.

new-shot-on-iphone

Más hírekben el kell mondani, hogy teljesen véletlenül a Samsung is elindította a saját, a Shot on iPhone-ra némileg hajazó kampányát, a Captured on Galaxy S7-et. Azonban míg az Apple a felhasználóitól válogat össze képeket (nyilván azért a legjobbakat), addig a Samsung úgy promózta a Galaxy S7 4K videós képességeit, hogy a munkán látszik: profik vették fel, professzionális felszereléssel, drónokat is igénybe véve. Úgy néz ki a beszólogatós, fricskázó reklámok után (amit a Samsung marketingfőnöke helyes és bátor dolognak tartott) mégis csak marad a másolá véletlen hasonlóság.

Források: 9to5Mac, Techcrunch