imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Elérhető az iOS 12!

Töltsd le és mondd el a véleményed!

Új, a portrémegvilágítást dicsérő reklám érkezett


Az Apple nem hagyott alább az iPhone-ok fotózási képességeinek mennyekbe magasztalásával, ezerrel pörög a kampány. Ezúttal a portrémegvilágításra szegeződött minden stúdiólámpa fénye.

Szó se róla, az iPhone 8 Plus és iPhone X sajátjának számító képesség valóban elég király, joggal lehet kiemelni. Az Apple bőven bele is tette a maga részét a fejlesztésébe, ahogy azt az “Így készült” videóból megtudhattuk, még valódi művészek segítségét is igénybe vették a funkció tökéletesítéséhez.

Az Apple elmondása szerint a portrémegvilágítás használata során az iOS kifinomult algoritmusai megpróbálják kiszámolni, hogy a témául szolgáló személy arckarakterisztikája milyen fényekkel működhet jól, majd erre építve készíti el a különböző effekteket. Nevesítve ötöt: Natural Light, Studio Light, Contour Light, Stage Light és Stage Light Mono.

Na de térjünk rá a tegnap este posztolt 38 másodperces, Studio in your pocket című reklámra. Hatalmas izgalmakra azért ne tessék számítani, ez most inkább a tucatkategóriát erősíti majd, nem a díjnyertes megoldásokét. Az üzenet nagyon egyszerű: még a legszokványosabb, legunalmasabb, kutyát nem érdeklő szelfijeidet is feldobhatod a portré-megvilágítással, ami tényleg egy komplett studió összes professzionális megvilágításával is vetekszik.

Képileg ez úgy néz ki, hogy egy csajnak valamiért viszketegsége támad és a metróban (vagy vasúton) akar nekiállni szelfizni. Már készülne a kép, de az arcába robban egy esernyő (értsd, stúdiómegvilágítás). Először nem érti mi van, aztán ahogy sorra pattannak fel a különböző lámpák egyre jobban belejön és elkészít egy sor szelfit. Kész, csapó, jöhet a ‘Studio in your pocket“ felirat meg az Apple logó.

C S O D Á L A T O S.

Ha ez a reklám nem győzött meg, akkor talán az extra funkciók listája. És van például ilyen szép piros is. Na?

Kifutó MacBook Pro modellek

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? - Klikk ide!