imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Magyarországi tömegközlekedés az Apple Mapsben

Budapest és vonzáskörzetével frissült az applikáció

Ez a cikk több mint egy éve nem frissült. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ennek tükrében a tartalom mára már idejétmúlt lehet.

Újabb iPhone 6-reklámok érkeztek


Az Apple készített két új rövid iPhone 6-reklámfilmet: a mostani szpotok címe „Gamers” illetve „Reservation”. A két új videó illeszkedik a többi iPhone 6-reklám stílusába, vagyis most is a Jimmy Fallon és Justin Timberlake duót hallhatjuk amint rendkívül vicces jeleneteket játszanak el.

Az amerikai közönségnek egyébként bejön az új filmek stílusa, legalábbis a reklámokkal kapcsolatos kommentekből nekem ez jött le. Nekem továbbra is a hideg futkos a hátamon ezektől a spotoktól, és nem a jó értelemben véve, az iPhone 5s „Powerful” névre hallgató kampánya sokkal jobban tetszett.

A mostani „Gamers” videóban az Apple eseményén is demózott és nemrég az App Store-ban is megjelent Vainglory-t láthatjuk akció közben. Ez az a játék, aminek grafikájával az Apple az új Metal API-t demózta a színpadon, vagyis az online multiplayer alkalmazás teljes mértékben kihasználja az iOS 8-cal és az A8 chippel érkező új lehetőségeket. „Az A8 chip olyan teljesítményre képes, mely új szintre emeli a játékokat. Már ha érdekel az ilyesmi” – mondja Fallon mielőtt a játékmeneten kezdenek viccelődni Timberlake-kel.

A második, „Reservations” című szpot az iOS 8-ban és az OS X Yosemite-ben megtalálható új Folytonosság funkciókat ismerteti, azon belül is a híváskezdeményezést és -fogadást Mac-en illetve iPaden. „Tudtad, hogy az iPhone 6-od segítségével szinte bármilyen Apple-készülékedről indíthatsz hívásokat?” – kérdezi Fallon, mielőtt a duó egy roppant humorosnak szánt éttermi foglalást játszana el Timberlake-kel, amiben ráadásul meghallgathatjuk hihetetlen képességüket a francia akcentus tréfás utánzására.

A fenti két új reklámfilm sorban az ötödik és a hatodik, amit az Apple az új iPhone 6 és iPhone 6 Plus modellek népszerűsítésére készített. Az első kettőt, melyek „Duo” és „Health” névre hallgatnak már szeptemberben az iPhone 6-bemutatón megcsodálhattuk, majd ezt a sort egészítette ki a hónap végén érkező „Huge” és „Camera”. Az Apple egyébként egy külön weboldalon gyűjti az eddig bemutatott iPhone 6-reklámokat, hasonlóan mint annak idején az iPhone 5s esetében.

Mac akció
Apple Inc. (AAPL)

Ezt már olvastad?

A Sirinek ez is az egyik baja, hogy mindenki a célközönség. Valószínűleg hatékonyabb lenne, ha először jól működő modulokat hoznának létre egy-egy funkcióra szabva.

Miért nem ismeri anyanyelvünket az Apple virtuális asszisztense? ... - Klikk ide!